Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Alimentatia - aliatul activitatii fizice


Autor: george

Cu totii stim cat de importanta este activitatea fizica asupra mentinerii sanatatii organismului uman, insa toate aceste exercitii pe care le realizati necesita la randul lor un plus de ajutor, astfel incat rezultatul sa fie cel scontat. Prin urmare, alaturi de activitatea fizica, alimentatia echilibrata joaca un rol la fel de important in mentinerea organismului sanatos pentru cat mai mult timp.

Medicii specialisti sustin ca primul pas pe care trebuie sa il intreprindeti in acest sens este sa stabiliti daca dieta pe care o urmati in prezent este una sanatoasa sau nu, iar pentru aceasta este necesar sa consultati un medic specialist. In plus, puteti sa apelati la un calculator de calorii atat pentru femei cat si pentru barbati, sau puteti sa comparati dieta dumneavoastra cu cea recomandata de un medic nutritionist. Astfel, nu numai ca veti sti cu exactitate care sunt schimbarile pe care trebuie sa le efectuati in ceea ce priveste alimentatia zilnica, dar veti fi feriti totodata de riscul de a urma una dintre dietele la moda, ce se poate dovedi extrem de nociva pentru organismul dumneavoastra. Mai mult decat atat, in loc sa va infometati pentru a slabi intr-un interval de timp scurt, medicii specialisti recomandata ca in fiecare zi sa aduceti o schimbare in alimentatia dumneavoastra obisnuita. De exemplu, daca de obicei nu serviti micul dejun, propuneti-va sa mancati cate ceva usor in fiecare dimineata.

Pentru ca demersul dumneavoastra sa aiba rezultatele asteptate medicii specialisti va recomanda cativa pasi simpli astfel incat sa eliminati cel putin 100 de calorii zilnic:

  1. serviti mese usoare de 5-6 ori pe zi, astfel incat sa mentineti nivelul de zahar din sange in parametrii normali, precum si pentru a mari viteza de reactie a metabolismului;
  2. acordati mare atentie produselor pe care le consumati pentru a evita rontaitul inutil;
  3. incercati sa evitati mancatul pe fond emotional sau din plictiseala;
  4. mentineti un nivel normal de hidratare al organismului;
  5. consumati fructe si legume proaspete din belsug. Fibrele continute de aceste alimente va vor oferi o senzatie de saturatie, aducand in acelasi timp un plus de vitamine si minerale;
  6. este bine sa mancati atunci cand va este foame. Daca va infometati exista posibilitatea de a manca mult mai mult pentru a va satisface foamea.
Bibliografie

http://exercise.about.com/cs/exbeginners/a/begnutrition.htm

Comentarii

Imi puteti recomanda va rog, sucuri de fructe/legume ce pot fi consumate de o persoana cu reflux gastrig(sucuri de fructe/legume ce pot fi consumate fara sa cauzeze o agravare a refluxului gastric(ce exista in permanenta)?