Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii pentru arderea grasimilor


Autor: george

In prezent, tot mai multi oameni se plang de kilogramele in plus, fapt datorat in mare parte mancarurilor de tip fast-food, sedentarismului sau lipsei de exercitiu fizic. Astfel, specialistii in domeniu avertizeaza asupra faptului ca cea mai eficienta metoda pentru arderea grasimilor este constituita de efectuarea unor exercitii de tip cardiovascular. Totodata, acest tip de exercitii are capacitatea de imbunatati metabolismul oraganismului, precum si ritmul cardiac.

Exerciitii cardiovasculare pentru arderea grasimilor

Acest tip de exerciitii este extrem de simplu putand fi executat chiar la dumneavoastra acasa.

  • Mersul usor

Mersul usor este poate cea mai simplista metoda de ardere a grasimilor, avand in acelasi timp capacitatea de a imbunatati modul de functionare al metabolismului. Mai mult decat atat, puteti folosi banda pentru alergat cu scopul de a face acest exercitiu acasa.

  • Saritul

Pentru acest exercitiu este nevoie de o coarda, iar numarul de sarituri intr-un set nu trebuie sa depaseasca 100. Cu toate acestea, pentru ca exercitiul sa fie eficient este nevoie ca acesta sa fie realizat zilnic.

  • Exercitiile cu mingea BOSU

Mingea BOSU este folosita cu precadere in cadrul exercitiilor aerobice, fiind un dispozitiv cu 2 fete: partea superioara sub forma unei jumatati de minge, in vreme ce partea inferioara este plata oferindu-i stabilitate. Astfel, cu ajutorul mingei BOSU pot efectuate urmatoarele tipuri de exerciitii:

  1. sarituri din ghemuit. Pentru a efectua acest exercitiul este necesar ca pacientul sa sara pe mingea BOSU, tinand picioarele departate si genunchii indoiti imitand pozitia adoptata in momentul in care este asezat intr-un scaun. Deasemenea saritura trebuie sa se realizaeze cat mai sus. In momentul in care va relaxati, asezati-va cu spatele pe minge si aduceti genunchii in pozitia ghemuit. Repetati de 10 ori.
  2. sarituri laterale. Pentru efectuarea acestui exercitiu, pacientul poate incepe din care parte doreste. Astfel, daca veti dori sa incepeti din partea stanga, saritura va fi efectuata cu ajutorul genunchiului drept. Prin urmare, in timp ce sariti pe mingea BOSU cu piciorul drept, genunchiul stang trebuie sa fie indoit, iar spatele drept. Repetati de 16 ori inainte de a schimba piciorul.
  • Exercitiile de streching

Exercitiile de streching sunt extrem de simplu de realizat, si asta cu atat mai mult cu cat gradul de solicitare al organismului este minim, tonifiind in acelasi timp grupele musculare lucrate. In aceasta categorie intra exercitiile de intindere, sau flotarile.

  • Inotul

Acest exercitiu este extrem de benefic solicitand aproximativ toate grupele de muschi ale organismului, pornind de la brate si gat si pana la articulatii. Deasemenea, inotul este considerat cea mai eficienta metoda de ardere a grasimilor.

Specialistii avertizeaza asupra faptului ca exercitiile, precum si durata sau gradul de complexitate trebuie adaptate in functie de fiecare individ. Mai mult decat atat, chiar si intr-un stadiu avansat timpul alocat exercitiilor nu trebuie sa depaseasca 20 de minute. In plus, trebuie sa stiti ca exercitiile pentru arderea grasimilor detin un rol esential in imbunatatirea metabolismului si in pastrarea unui echilibru in ceea ce priveste alimentatia.

Bibliografie

http://www.buzzle.com/articles/fat-burning-home-cardio-exercise.html
http://www.i-medic.ro/boli/angina-pectorala
http://www.i-medic.ro/boli/ateroscleroza
http://www.i-medic.ro/boli/hipertensiunea-arteriala
http://www.i-medic.ro/boli/infarctul-miocardic-acut