Esti aici:Exercitii / Exercitii pentru conturarea muschilor pectorali


Exercitii pentru conturarea muschilor pectorali


Asemeni altor zone ale corpului nostru, precum talia si abdomenul, muschii pectorali primesc o atentie deosebita in ceea ce priveste exercitiile fizice. Mai mult decat atat, conturarea muschilor din zona pieptului nu este o preocupare strict masculina (cum ar putea crede unii), ci barbati si femei deopotriva incearca sa adapteze exercitiile fizice pentru aceasta zona, si asta cu atat mai mult cu cat acestea sunt incluse intr-un program anticelulitic amplu. In plus, pentru a veni in intampinarea acelora dintre noi pentru care timpul este mai mult decat pretios, in prezent exista o serie de exercitii, adaptate fiecarui nivel de dificultate (incepatori, mediu, avansat) ce pot fi executate chiar la dumneavoastra acasa. In acest fel nu numai ca aveti ocazia de a economisi timpul si banii necesari pentru a merge la sala, ci si de a va organiza singur programul in functie ce rutina zilnica.

Exercitii pentru incepatori
Stati pe covorul medical cu fata spre sol sprijinindu-va greutatea corpului pe maini si degetele si picioare (genunchii trebuie sa fie pe sol). Din aceasta pozitie intindeti piciorul drept in fata si indoiti coatele pana in momentul in care acestea ajung la nivelul umerilor. Ridicati usor trunchiul cu ajutorul antebratelor pentru a reveni la pozitia initiala si repetati de cateva ori.

Exercitii cu un grad mediu de dificultate
Stati cu fata spre sol pe covorul medical, si lasati greutatea corpului pe palme si genunchi. Aplecati trunchiul pana in momentul in care coatele ajung la nivelul umerilor. Ridicati mana dreapta de pe sol si asezati-o pe umarul stang, metineti timp de 2-3 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati pentru cealalta parte.

Exercitii cu un grad avansat de dificultate
Stati pe covorul medical cu fata spre sol, si sprijiniti-va greutatea trupului pe palme si genunchi. Din aceasta pozitie ridicati piciorul drept spre tavan si simultan ridicati si mana stanga aducand-o pe langa corp, apoi incercand sa ramaneti in echilibru coborati pieptul spre sol pana in momentul in care cotul stang ajunge la nivelul umerilor. Reveniti la pozitia initiala si repetati si pentru cealalta parte.


NOTA: Inainte de a adauga comentariul te rugam sa mai petreci 20 de secunde revizuindu-l. Din dorinta de a avea o comunitate cat mai utila si cat mai placuta te rugam ca raspunsurile tale sa respecte 2 reguli minimale:
  • - o exprimare corecta gramatical (toate propozitiile incep cu litere mari si se termina cu semne de punctuatie, fara prescurtari de tipul "nush", "acm", "adik" si fara dezacorduri flagrante).
  • - sa lasam obscenitatile pentru cei mai putin inteligenti.
Multumim!
echipa i-medic.ro

Publică un comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.
CAPTCHA
Aceasta intrebare are rolul de a preveni spam-ul.
Image CAPTCHA
Introduceti caracterele exact in forma in care apar in imagine.


Urmati-ne pe Facebook

Inchideti