Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii pentru durerile cronice de genunchi


Autor: george

Durerile cronice de genunchi se datoreaza cel mai adesea leziunilor suferite la nivelul articulatiilor si a tesuturilor moi de la nivelul genunchiului, precum si afectiunilor articulatiilor cauzate de artrita. Indiferent care este cauza insa, aceste dureri sunt intotdeauna neplacute si reduc modilitatea la nivelul genunchiului, ceea ce cauzeaza o senzatie de disconfort, avand in acelasi timp capacitatea de a face articulatiile sa fie mai rigide si muschiul mai slab. Pentru ca toate aceste dureri sa fie prevenite, este foarte important sa mentineti un grad ridicat al flexibilitatii muschiului de la nivelul genunchiului.

  • Alegeti seria de exercitii care vi se potriveste cel mai bine

Este foarte important sa constientizati ca in ceea ce priveste tipul de exercitii recomandat, in cazul durerilor de genunchi nu exista un tipar prestabilit, acestea variind in functie de cauzele care au dus la aparitia durerii, precum si de alti factori personali. Astfel, unii pacienti pot resimti o senzatie de disconfort in momentul efectuarii exercitiilor la sol, in vreme ce altii pot descoperi ca durerea dispare in momentul in care merg pe bicicleta. Deasemenea, o alta optiune destul de populara in cazul acestor afectiuni este constituita de efectuarea exercitiilor in apa, acestea avand un grad diferit de complexitate. In plus, exista persoane care descopera ca exercitiile pe mingea medicinala sunt ideale, ameliorand presiunea exercitata asupra genunchiului si, in consecinta durerea. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa experimentati pana cand veti gasi tipul de exercitiu care va ofera maximul de confort.

  • Intariti-va muschii din zona genunchiului

Cu cat muschii din zona genunchiului sunt mai puternici si mai flexibili, cu atat mai putina presiune este exercitata asupra articulatiilor, scazand in acelasi timp riscul aparitiei unor leziuni. Pentru aceasta, este bine sa efectuati exercitii special create pentru intarirea muschiului genunchiului, precum genoflexiuni sau fandari. Mai mult decat atat, daca in momentul in care efectuati aceste exercitii resimtiti o usoara rigiditate si senzatie de durere este bine ca, cel putin pentru inceput, sa va limitati la un numar mai mic de exercitii cu un grad de complexitate redus.

  • Asigurati-va ca exercitiile sunt executate corect

Asigurati-va ca in momentul in care efectuati acest tip de exercitii, pozitia corpului, precum si miscarile cerute sunt corespunzatoare exercitiului respectiv. Astfel, este recomandat ca cel putin la inceput sa va adresati unui medic specialist, urmand apoi sa folositi ca sursa de autocontrol casete video, filme sau chiar resurse de pe internet.

Bibliografie

http://www.ehow.com/how_2109644_manage-knee-pain-exercise.html
http://www.i-medic.ro/boli/leziunile-de-menisc-ale-genunchiului
http://www.i-medic.ro/boli/osteoartrita
http://www.i-medic.ro/boli/apofizita-tibiala-anterioara-de-crestere-sau-boala-osgood-schlatter
http://www.i-medic.ro/boli/chist-baker-chist-popliteu-sau-chist-sinovial-polipteu
http://www.i-medic.ro/boli/sindrom-dureros-patelofemural-sau-%E2%80%9Cgenunchiul-alergatorului%E2%80%9D