Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Metode de prevenire a durerilor de spate


Autor: george

Fiecare dintre noi a cunoscut macar o data in viata care sunt inconvenientele unei dureri acute de spate si mai mult decat atat, cat de dificil de tratat sunt acestea. Tocmai de aceea, specialistii avertizeaza in privinta faptului ca pozitia neadecvata pe scaun sau in timpul somnului, precum si statul excesiv in picioare, ridicatul greutatilor sau chiar incaltamintea incomoda sunt doar cativa dintre factorii care duc la aparitia acestui tip de durere. Pentru preintampinarea acestor, probleme medicii specialisti sustin ca pasii pe care trebuie sa ii urmam sunt extrem de simpli si firesti.

Evitati sa ridicati obiecte prea grele

Este foarte important ca inainte de a ridica un obiect sa ii estimati greutatea si sa va ganditi la un plan de a-l ridica. Astfel, intotdeauna este recomandat ca inainte sa ridicati un obiect foarte greu sa inclinati talia si genunchii si sa tineti obiectul aproape de trupul dumneavoastra. Deasemenea, in acelasi timp incercati sa va curbati usor coloana pentru a evita riscul unei fracturi. Atentie insa ca niciodata sa nu faceti miscari bruste, precum si sa nu va intoarceti in timp de aveti obiectul in brate.

Pozitia la locul de munca

Medicii specialisti sustin ca este foarte important sa va pastrati pozitia dreapta a spatelui in momentul in care stati pe spate. Deasemenea, este recomandat sa folositi un scaunel pentru picioare si sa luati pauze de cateva minute la un interval de maxim jumatate de ora. In plus, incaltamintea trebuie sa fie confortabila, iar in cazul femeilor sunt recomandati pantofii cu un toc mediu. In acelasi timp, daca locul de munca va impune sa stati perioade indelungate in picioare, pozitia spatelui trebuie sa ramana intotdeauna drepta, iar in timpul mersului lasati-va greutatea pe calcai si nu pe degetele de la picioare.

Exercitiile fizice

Pentru ca toate aceste probleme sa fie evitate este foarte important sa ramanem activi din punct de vedere fizic. Astfel, cele mai populare exerciti sunt cele cardiovasculare, exercitiile de streching, precum si cele de aerobic.

Bibliografie

http://www.painexercises.net/protect-your-self-from-back-pain