Termen cautat
Grup alimente
Continut
Gust
Culoare
Forma
Textura
Altele criterii

Alimente: Tare, solid


afine neindulcite congelate
Afinele contin calorii negative.
Alune prajite
Alunele prajite au un aport caloric de 200 de calorii pe 34,2 grame de produs.
Alune prajite cu miere
Alunele prajite cu miere au un continut caloric de 200 de calorii pe 37,3 grame de produs.
Alune sarate prajite
Alunele sarate prajite au un aport caloric de 200 de calorii pe 34,2 grame de produs.
Batate
Batate mai este denumit cartoful dulce.
Button Squash
Button Squash are o consistenta ce se aseamana cu o combinatie intre cartof si castravete.
Caise uscate
Caisele uscate sunt o sursa naturala de fibre.
Cartofi dulci
Cartofii dulci sunt recomandati in curele de slabire, intrucat sunt bogati in fibre si saraci in calorii.
Cartofi rosii
Spre deosebire de cei albi, cartofii rosii contin o cantitate mai mare de vitamina A.
Chayote
Chayote are o textura ce se aseamana cu o combinatie dintre cartof si castravete.
Chimen dulce
Chimenul dulce amelioreaza probleme de digestie.
Chips de banane
Chipsurile de banane sunt simplu de preparat si o gustare inedita si bogata in fibre.
conopida
Conopida se remarca printr-o concentratie mare de nutrienti, benefici pentru organism.
dovlecel alb
Dolvecelul alb este o sursa excelenta de potasiu. 
Dovlecel de vara
Dovlecelul de vara este bogat in fibre si vitamina A.
Dovlecel de vara cu gatul stramb
Dovlecelul de vara este ideal pentru curele de slabire.
dovlecel scallop
Dovlecelul scallop este considerata o leguma sanatoasa, cu putine calorii.
Dropsuri cu suc de voronic
Voronicul mai este denumit si unguras.
Edameme congelate
Edameme are o valoare calorica de 200 de grame pe 182 grame de produs.
Fasole alba
Fasolea alba este saraca in colesterol si grasimi.
Fasole mare
Fasolea mare are un continut redus de calorii, grasimi si colesterol.
Fasole neagra
Fasolea neagra este bogata in proteine si redusa in colesterol si grasimi.
fasole roz
Fasolea roz este o sursa naturala de proteine.
Fruit rolls
Fruit rolls sau rulourile din fructe sunt un desert inedit si usor de preparat.
fulgi de ciocolata semi-dulci
Fulgii de ciocolata sunt potriviti pentru micul dejun, impreuna cu laptele.
Legume pentru prajire rapida prin agitare, inghetate
Legume pentru prajire rapida, inghetate, beneficiaza de aceeasi nutrienti ca cele proaspete.
manicotti
Manicotti sunt preparate specifice bucatariei italiene.
mazare si morcovi congelati
Mazarea si morcovii reprezinta o combinatie delicioasa de legume.
orez cu bob lung
Orezul cu bob lung contine putin sodiu.
orez salbatic
Orezul salbatic este bogat in proteine si are putin colesterol, sodiu, grasimi saturate si carbohidrati.

Pagini