Termen cautat
Reteta

Dieta celor care triseaza


Autor: george

Ce este dieta celor care triseaza

Ideea care sta la baza dietei celor care triseaza, porneste de la faptul ca fiecare om care este la dieta ajunge la un moment dat sa triseze si sa manance si alimente contraindicate pentru aceasta perioada. Astfel, secretul dietei celor care triseaza (The Cheater's Diet: Lose Weight by Taking Weekends Off), pleaca de la gandirea conform careia nu conteaza daca trisezi, ci cat de des se intampla acest lucru.

Autorul dietei Cheater's, Paul Rivas sustine ca in conditiile in care sunteti activi din punct de vedere fizic, mancati sanatos in timpul saptamanii si faceti o pauza de la dieta in weekenduri, puteti scapa permanent de kilogramele in plus. Astfel, persoanele care urmeaza dieta Cheater's au la dispozitie un interval de 36 de ore, incepand de sambata dimineata de la ora 9 si pana duminica seara la ora 9, pentru a manca tot ceea ce isi doresc.

Ce puteti manca

In cadrul dietei celor care triseaza, alimentatia va urma stilul mediteranean care include consumarea unei cantitati mari de fructe, legume, cereale integrale, proteine slabe, lactate cu un continut scazut de grasimi (cu precadere iaurt), alune si grasimi nesaturate.

Planul alimentar al fiecarei zile trebuie sa contina 3 mese principale si 2 gustari, folosind metoda farfuriei: umpleti ½ farfurie cu fructe si legume, ¼ cu proteine slabe, si ½ cu cereale integrale. In plus, pentru a-i ajuta pe cei care opteaza pentru dieta celor care triseaza sa proportioneze corespunzator portiile de mancare, Rivas propune asocieri vizuale, precum bucata de carne slaba de dimensiunea unui pachet de carti. In ceea ce priveste gustarile acestea trebuie sa se incadreze intr-o lista aprobata de aceasta dieta, precum fructe, nuci, batoane proteie, iaurt sau pudding degresat, in timpul saptamanii, zaharul, painea, grasimile saturate sau bauturile alcoolice fiind contraindicate.

Din lista de alimente acceptata de dieta celor care triseaza in weekend amintim:

  • Pizza
  • Ciocolata
  • Vin
  • Unt de arahide
  • Inghetata
  • Prajitura cu capsuni
  • Branza
  • Paine
  • Carne
  • Orice alt aliment care va place, atat timp cat acesta nu provoaca dependenta.

Exemplu de meniu dieta celor care triseaza din timpul saptamanii

Mic dejun:

  • 2 oua, pregatite in orice fel;
  • o portocala de marime medie, sau o jumatate de grepfrut;
  • cafea sau ceai cu indulcitor artificial sau lapte degresat.

Pranz:

  • o conserva mica de ton asezata peste o lipie din cereale integrale sau torilla, amestecata cu ulei de masline, maioneza fara grasimi sau mustar, sare si piper
  • rosii si laptuci
  • 1 portie orice tip de legume
  • ceai rece dietetic sau apa cu lamaie si indulcitor artificial

Gustare:

  • un pumn alune (proaspete, prajite, fara sare sau ulei adaugat)

Cina:

  • piept de pui la gratar
  • broccoli si ardei inabusiti
  • orez salbatic

Gustare:

  • 1 ceasca cacao calda, indulcita cu indulcitor artificial.

Cum functioneaza dieta Cheater's

Eficienta dietei Cheater's este data de faptul ca de-a lungul intregii saptamani alimentatia echilibrata si sanatoasa trebuie mentinuta cu rigurozitate, fiind dublata de un program amplu de exercitii fizice. Secretul acestui program pentru slabit consta insa in permisiunea ca in timpul weekendurilor alimentatia sa fie constituita din mancarurile preferate ale fiecaruia. Explicatia oferita de Rivas in acest sens consta in faptul ca doar in acest fel metabolismul nostru va ramane activ, fiind protejat de incetinirea proceselor, asa cum se intampla de cele mai multe ori in cadrul dietelor clasice.

Faptul ca in cadrul dietei Cheater's persoanele care aleg acest program primesc permisiunea de a consuma, in mod controlat, alimente nesatatoase dar pe care acestea le prefera, constituie un factor de motvare pentru ca iun timpul saptamanii regulile programului pentru slabit sa fie respectate cu strictete.

Ce spun expertii despre dieta celor care triseaza

Ca ansamblu, dieta celor care triseaza propune o abordare sanatoasa pentru a scapa de kilogramele in plus, punand in principal accentul pe fructe, legume, cereale integrale, proteine slabe sau chiar grasimi sanatoase. Cu toate acestea, purtatorul de cuvant al Asociatiei Americane pentru Dieta, Chyntia Sass, argumenteaza ca planul de slabit de aproximativ 1.600 si 1.800 de calorii poate fi fie prea mare pentru o persoana miniona, fie insuficient pentru o persoana cu o greutate mult peste media normala.
"Cea mai mare problema a mea cu aceasta dieta este ca nu exista referinte sau studii care sa sustina afirmatiile autorului, cu toate ca el se refera deseori la studii in cartea sa", afirma Sass.

Imagini