Termen cautat
Reteta

Dieta mananca asta, nu aia


Autor: george

Ce este dieta mananca asta, nu aia

Majoritatea dietelor existente in prezent sustin ca au la baza eficientei lor o formula secreta, precum si capacitatea lor de mistifica stiinta, astfel incat sa puteti scapa de kilogramele in plus imediat. Dieta mananca asta, nu aia, conceputa de Matt Goulding, editor pe nutritie la revista Men's Health, alaturi de David Zinczenko, editor sef la aceeasi publicatie, propun o abordare mai traditionala in ceea ce priveste dietele pentru slabit. Astfel, dieta Mananca Asta, Nu Aia nu poate fi considerata o dieta in sensul obisnuit al cuvantului, ci mai curand un calculator al caloriilor continute in alimentele pentru care optam zilnic. Cei mai multi dintre noi ignoram valoarea calorica a mancarurilor care constituie alimentatia noastra zilnica, si chiar si atunci cand incercam o estimare, aceasta va fi facuta in minus.

Dieta mananca asta, nu aia este cuprinsa intr-o carte de dimensiuni mici, la indemana oricui, ce poate fi luata cu usurinta cu dumneavoastra la cumparaturi, in asa fel incat sa puteti face alegeri in cunostinta de cauza. In aceasta carte sunt cuprinse informatii utile despre numarul de calorii al unei game vaste de alimente, precum si grasimi, zaharuri, carbohidrati si sodiu.

In cadrul dietei Mananca Asta, Nu Aia sunt cuprinse si unele afirmatii nejustificate, precum faptul ca aceasta cura de slabire va ajuta sa scapati de grasimea acumulata la nivelul abdomenului, va ajuta sa va remodelati corpul, facilitand tonifierea sistemului muscular. Aceste afirmatii nu se bucura de sustinerea expertilor care argumenteaza ca tonifierea musculara necesita un program de exercitii fizice sustinut, si mai putin de un plan alimentar.

Ce puteti manca

Dieta Mananca Asta, Nu Aia include un top 20 al celor mai nesanatoase mancaruri (alese bineinteles de pe teritoriul Americii, insa regasite in mare parte si la noi), denumite, in carte, "arme pentru distrugerea in masa". In schimb, aceasta dieta propune alcatuirea unui plan alimentar bazat pe urmatoarele 8 alimente:

  • afine;
  • fasole neagra;
  • spanac;
  • iaurt;
  • rosii;
  • morcovi;
  • ovaz;
  • nuci.

Intre aceste 2 extreme, autorii dietei mananca asta, nu aia, lasa alegerile facute la latitudinea fiecaruia, atat timp cat acestea sunt sanatoase si cu un continut scazut de calorii.

Cum functioneaza dieta Mananca Asta, Nu Aia

Principiul de la care s-a pornit pentru construirea acestei diete este reducerea aportului de "calorii goale", inlocuind acest tip de alimente cu cele care ne pot oferi o valoare nutritiva mai mare. In plus, analiza efectuata asupra restaurantelor si a produselor pe care le putem gasi la piata si in supermarcheturi, furnizeaza informatii pretioase despre continutul mancarurilor noastre preferate. Pentru a scapa insa, de kilogramele in plus este necesar sa tineti sub control cantitatea totala de calorii pe care o extrageti zilnic din alimentatie.
Jennifer Neiley sustine ca daca o persoana consuma cu precadere produse de fast-food, sau alte alimente cu un continut mare de calorii, este necesar ca aceasta sa arda in jur de 500 de calorii pe zi pentru a slabi maxim 1 kilogram in fiecare saptamana.

Deasemenea, exercitiile fizice, a caror intensitate si grad de dificultate variaza in functie de fiecare persoana, nu trebuie sa lipseasca din programul dumneavoastra saptamanal. Astfel, majoritatea barbatilor trebuie sa arda in jur de 2.200 si 2.400 de calorii pe zi, in vreme ce media stabilita pentru femei este de 1.800 si 2.000 de calorii in fiecare zi.

Ce spun expertii despre dieta mananca asta, nu aia

Purtatorul de cuvant al Asociatiei Americane pentru Dieta, Jennifer Neily s-a autodeclarat un fan inflacarat al acestei diete intrucat aceasta carte are capacitatea de a prezenta tristul adevar legat de mancarea de fast-food si alimentatia nesanatoasa pentru care optam.

Zied, alt purtator de cuvant al Asociatiei Americane pentru Dieta sustine ca intr-adevar aceasta carte poate fi catalogata ca o carte de capatai pentru cei care prefera mancarea de tip fast-food, insa din punct de vedere nutritiv exista cateva goluri, dupa cum urmeaza:

  • nucile nu au o cantitate mai mare de omega-3 decat somonul;
  • exista posibilitatea sa mananci ce vrei, cand vrei, cat vrei fara ca acest lucru sa aiba rezultatele scontate;
  • este recomandat sa reducem macar putin cantitatea de mancare consumata la fiecare masa.
Imagini