Termen cautat
Reteta

Diete moderate pentru pierdere in greutate


Autor: george

Desi exista numeroase diete care sa va ajute sa dati jos kilogramele in plus, statisticile arata ca aceste kilograme revin dupa incetarea dietei. Uneori cei care urmeaza o anume dieta pun la loc chiar mai multe kilograme decat au pierdut. Cele mai bune metode sa va mentineti o stare buna de sanatate sunt sa aveti o alimentatie echilibrata si sa fiti activi din punct de vedere fizic.

Urmand programe de slabire moderate, puteti manca orice doriti doar nu in portii atat de mari precum poate ati dori. Trebuie sa mentineti un echilibru. Nu puteti manca foarte mult din un aliment si foarte putin din altul.

Dieta Zone si dieta Weight Watchers sunt diete sau programe de slabire moderate. Dieta Zone functioneaza pe termen scurt deoarece este saraca in calorii. Cei care urmeaza aceasta dieta trebuie sa isi planifice si sa isi controleze portiile pentru fiecare masa.

Premisa de baza a dietei Zone este consumul echilibrat de proteine, carbohidrati, si grasimi, de fiecare data cand mancati. Trebuie sa va mentineti nivelul de zahar din sange sub control.

Dieta Zone va propune sa urmati aceste sfaturi:

  • O masa ar trebui sa fie compusa din 40 % carbohidrati, 30 % proteine si 30 % grasimi.

  • Mancati in prima ora dupa ce v-ati trezit.

  • Mancati 3 mese si 2 gustari pe zi.

  • Consumati cat mai putina paine, paste, mancaruri bogate in amidon.

  • Beti 8 pahare de 250 ml apa pe zi, cel putin.

In cadrul dietei Zone sunteti invitati sa consumati carne macra si proteine, fructe si legume, ulei de masline, lactate cu putine grasimi. Sunteti invitati sa eliminati din alimentatie zaharul, semipreparatele, lactatele cu multe grasimi.

Si dieta Weight Watchers este una moderata. Acesta dieta ofera sprijin, motivatie, si materiale educationale ca parte a unui stil de viata sanatos. Programul de slabire Weight Watchers ii invata pe cei care il urmeaza cum sa faca decizii alimentare sanatoase si cum sa devina sau sa ramana activi fizic.

Dieta Weight Watchers ofera doua planuri de alimentatie. Planul Flexibile Points va permite sa mancati orice, atata timp cat va incadrati intr-un anumit numar de puncte. Mancarurilor le este dat un anumit numar de puncte; mancarurile nutritive au un numar mai mic de puncte. Planul Core nu presupune numararea punctelor. In schimb trebuie sa va concentrati sa consumati alimente din toate grupele alimentare.

Pentru a urma dieta Weight Watchers trebuie sa va inscrieti in program si trebuie sa platiti o taxa. Vi se ofera mai multe variante. Puteti participa la intlaniri cu alti membri, in persoana sau online. Puteti sa va cumparati alimente proprii sau puteti cumpara produse Weight Watchers. Puteti plati de la luna la luna, sau puteti obtine o reducere de pret daca platiti in avans pe mai multe luni.

Cei care urmeaza dieta Weight Watchers pot consuma alimente din toate grupele alimentare: proteine, carbohidrati, grasimi, cereale, legume, carne macra, oua, lactate. Nici un aliment nu este exclus din dieta, dar trebuie totusi sa urmati anumite reguli.

Imagini