Termen cautat
Reteta

Programul tu la dieta


Autor: george

Ce este programul tu la dieta

Cartea „Tu la Dieta", scrisa de medicul chirurg Mehmet Oz, ajuns celebru datorita prezentatoarei de televiziune Oprah, si medicul Michael Roizen, promite reducerea dimensiunii taliei cu aproximativ 5 cm in 2 saptamani. Totodata, „Tu la Dieta" reprezinta o lucrare stiintifica al carei scop principal este eliminarea grasimii nesanatoase pentru inima.

Ceea ce diferentiaza programul tu la dieta de celelalte metode pentru slabit este accentul pus pe dimensiunea taliei in defavoarea greutatii corporale. Astfel, cartea Tu la Dieta contine planuri alimentare eficiente, exercitii fizice, precum si sfaturi utile pentru a slabi si a scapa de centimetrii in plus de la nivelul taliei. Autorii acestui program includ explicatii pertinente cu privire la tinerea greutatii corporale sub control, pecum si la relatia dintre constructia genetica a fiecarui organism si modul in care acesta asimileaza caloriile, sau chiar importanta activitatii fizice in viata de zi cu zi.

Ce puteti manca

Programul tu la dieta incepe cu o perioada de 2 saptamani in cadrul carora trebuie sa mancati alimente sanatoase, alimente integrale, dar si sa mergeti pe jos in mod constant. Scopul acestei perioade premergatoare este acela de a acomoda organismul cu alimentatia sanatoasa in vederea eliminarii poftelor nesanatoase pentru carbohidrati, zaharuri si paine alba.

In cadrul programului tu la dieta puteti manca 3 mese si gustari pe zi, la interval de cateva ore, ultima masa fiind servita cu 3 ore inainte de a merge la culcare, astfel incat sa va puteti bucura de o noapte linistita de somn.

Cartea Tu la Dieta contine o lista limitata de alimente pentru care puteti opta in vederea pregatirii micului dejun, al pranzului sau a cinei. Autorii explica aceasta limitare a optiunilor culinare prin faptul ca o gama vasta de alimente duce la cresterea poftelor pentru anumite tipuri de mancare, fapt ce rezulta in final in alimentatie necontrolata. Cu toate aceastea, o data la 2 zile persoanele care opteaza pentru acest program pot sa serveasca un desert sau sa aleaga un tip de mancare preferat.

Cum functioneaza programul tu la dieta

Scopul programului tu la dieta este acela de a va ajuta sa scapati de senzatia acuta de foame si de a stimula procesele de ardere a grasimilor din organism. Pentru aceasta este necesar sa urmati 4 pasi esentiali:
masurati-va in mod regulat dimensiunea taliei;
mergeti zilnic pe jos timp de 30 de minute;
faceti curat in frigider, aruncand toate alimentele nesanatoase;
serviti 2 feluri principale pe zi.

Doctorul Roizen sustine ca acumularea depozitelor de grasime la nivelul taliei conduce la rezistenta organsimului la insulina si in consecinta la aparitia inflamatiilor, fapt ce impiedica ajungerea zaharului din sange la creier si la muschii ce controleaza foamea.

In afara celor 30 de minute de mers pe jos, care pot fi realizate si in fragmente de cate 10 minute, autorii programului tu la dieta incurajeaza efectuarea a 5 minute de exercitii de streching in fiecare zi si 20 de minute de exercitii de rezistenta in fiecare saptamana.

Ce spun expertii despre programul tu la dieta

Elisa Zied, purtator de cuvant in cadrul Asociatiei Americane pentru Dieta sustine ca motivul pentru care cartea Tu la Dieta este un bestseller consta in sfaturile sanatoase oferite cu privire la alimentatia sanatoasa, facand in acelasi timp ca dieta sa fie amuzanta. Deasemenea Zied argumenteaza ca aceasta carte cuprinde explicatii pertinente cu privire la alcatuirea si modul de functionare al organismului, alaturi de referinte stiintifice pentru cei interesati sa invete mai mult despre corpul lor.

Cu toate acestea Zied afirma ca nu poate fi de acord cu stabilirea unui etalon unic, aplicabil la toate persoanele care urmeaza acest program. Astfel, in vreme ce majoritatea informatiilor din carte sunt pertinente, exista cateva situatii cand lucrurile par usor exagerate, fiind totodata nesustinute cu ajutorul argumentelor stiintifice. Totodata, Zied afirma ca limitarea la acelasi tip de alimente in fiecare zi poate avea consecinte negative asupra organismului.

Imagini