Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

15 minute de exercitii anticelulita


Autor: george

Cu siguranta fiecare dintre noi s-a confruntat macar o data cu problemele impuse de celulita, si asta cu atat mai mult cu cat aceasta nu numai ca este una dintre cele mai inestetice probleme ale barbatilor si femeilor deopotriva, dar este si extrem de dificil de inlaturat. In aceasta privinta sfatul medicilor ramane acela de a preveni aparitia celulitei urmand un program constant de exercitii fizice, precum si o alimentatie echilibrata si bogata in vitamine. Mai mult decat atat, aceste exercitii pot fi efectuate chiar la dumneavoastra acasa, avand in acest fel posibilitatea de a va programa cele 15 minute in functie de rutina dumneavoastra zilnica.

Exercitiul numarul 1
Target: muschii abdominali si muschii laterali ai abdomenului
Stati pe spate pe covorul medical si pozitionati mainile sub fese. Ridicati picioarele cativa centimetri deasupra solului, si din aceasta pozitie departati si apropiati picioarele intr-o miscare continua. Repetati de 15 ori apoi reveniti la pozitia initiala.

Exercitiul numarul 2
Target: muschii umerilor, triceps, muschii pectorali si muschii toracelui
Stati cu fata spre sol, pe covorul medical si lasati greutatea corpului pe palme si genunchii, tinand gambele ridicate deasupra solului. Tineti palmele departe una de alta si aplecati trunchiul pana cand atingeti solul cu nasul, apoi apropiati putin mainile astfel incat coatele sa fie in aceeasi linie cu umerii si aplecati din nou trunchiul. Alternand pozitia mainilor repetati de 12 ori.

Exercitiul numarul 3
Target: muschii gluteali (fesieri) si muschii picioarelor
Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate si genunchii indoiti. Din aceasta pozitie faceti cu piciorul stang un pas in lateral si lasati greutatea pe partea stanga indoind genunchiul intr-un unghi de 90 de grade. Reveniti la pozitia initiala incordand muschii fesieri, si repetati de 20 de ori pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 4
Target: muschii laterali abdominali si muschii abdomenului
Stati pe covorul medical pe spate cu picioarele intinse in fata si mainile deasupra cefei. Ridicati picioarele cativa centimetri de pe sol si din aceasta pozitie ridicati si partea superioara a trunchiului in timp ce departati usor picioarele in partile laterale. Reveniti la pozitia initiala si repetati de 15 ori.

Exercitiul numarul 5
Target:muschii umerilor, tricepsi, muschii pectorali si muschii toracelui
Stati cu fata spre sol pe covorul medical si sprijiniti-va greutatea corpului pe palme si degetele de la picioare. Tinand palmele departate aplecati trunchiul pana in momenul in care ajungeti cu nasul la nivelul solului, apoi apropiati usor mainile pentru ca acestea sa fie in aceeasi linie cu umerii. Repetati de 20 de ori alternand pozitia mainilor.

Exercitiul numarul 6
Target: muschii picioarelor si muschii fesieri (gluteali)
Stati in picioare cu genunchii usor indoiti spatele drept si mainile asezate pe coapse, si faceti cu piciorul drept un pas in lateral, indoind genunchiul pana intr-un unghi de 90 de grade. Reveniti la pozitia initiala incordand muschii fesieri, si repetati de 20 de ori pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 7
Target: muschii abdominali laterali si muschii abdmomenului
Stati pe covorul medical, pe spate cu picioarele alipite si intinse in fata, in vreme ce mainile trebuie pozitionate deasupra cefei tinand coatele indoite in exterior. Ridicati picioarele cativa centimetrii de pe covorul medical si din aceasta pozitie ridicati usor genunchiul drept inspre trunchi si simultan ridicati partea superioara a trunchiului, incercand sa atingeti genunchiul drept cu ajutorul cotului stang. Reveniti la pozitia initiala si repetati de 20 de ori pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 8
Target: muschii umerilor, triceps, muschii pectorali si muschii toracelui
Stati pe covorul medical cu fata spre sol si lasati-va greutatea trupului pe palme si degetele de la picioare, si tineti mana stanga sub umarul stang iar mana dreapta putin mai departe fata de umarul drept. Din aceasta pozitie aplecati trunchiul spre sol pana cand atingeti solul cu nasul. Schimbati pozitia mainilor si repetati de cate 15 ori.

Exercitiul numarul 9
Target: muschii fesieri (gluteali) si muschii picioarelor
Stati in pozitie verticala cu genunchii usor indoiti, mainile pe langa corp si spatele drept. Din aceasta pozitie faceti cu piciorul drept un pas in lateral indoind genunchiul intr-un unghi de 90 de grade. Reveniti la pozitia initiala si executati un salt cu ajutorul ambelor picioare, apoi faceti cu piciorul stang un pas in lateral deasemenea indoind genunchiul stang intr-un unghi de 90 de grade. Reveniti la pozitia initiala si repetati aceste miscari de cate 20 de ori pentru fiecare parte.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/stop-cellulite/?page=1