Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

3 exercitii eficiente pentru arderea caloriilor


Autor: george

Desi pentru multi oameni lipsa timpului nu reprezinta altceva decat o scuza la indemana pentru justificarea lipsei de exercitiu, din nefericire pentru unii dintre dumneavoastra cu siguranta acest lucru are o baza reala. Ceea ce trebuie sa stiti, este faptul ca specialistii in acest domeniu au reusit sa puna bazele unui program de 3 exercitii fizice concepute tocmai pentru arderea caloriilor si implicit eliminarea celulitei nedorite.

Exercitiul numarul 1

Target: muschii pieptului, triceps, muschii umerilor, muschii toracelui, muschii gluteali, articulatii, cvadriceps, flexorii soldurilor, si musculatura coapselor
Stati pe covorul medical cu fata spre sol si picioarele pe un stepper lasand greutatea corpului pe palme si degetele de la picioare. Executati o flotare si ridicati genunchiul drept indoindu-l in exterior si aducand laba piciorului peste gamba stanga. Aduceti genunchiul inapoi spre centru apoi reveniti la pozitia initiala si repetati de 8 ori timp de 30 de secunde pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 2

Target: muschii umerilor, muschii mainii, muschii pectorali, muschii abdominali, muschii spatelui, muschii fesieri (gluteali) si cvadriceps
Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate si tinand cu ambele maini mingea medicinala ridicati-le deasupra capului. Din aceasta pozitie indoiti genunchii aducand fesele in spate si pastrand pozitia initiala a mainilor. Mentineti timp de o secunda si repetati de 12-15 ori.


Exercitiul numarul 3

Target: muschii umarului, muschii laterali abdominali, muschii abdominali, muschii gluteali, musculatura coapselor, cvadriceps si articulatii
Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate, spatele drept si tineti in fiecare mana cate o gantera. Din aceasta pozitie faceti cu piciorul stang un pas in lateral si indoiti genunchiul intr-un unghi de 90 de grade. Repetati de 8 ori, si dupa ultima repetitie asezati pumnul stang pe piciorul stang, apoi intindeti mana dreapta peste partea exterioara a piciorului stang. Indoiti genunchiul stang cat de mult puteti astfel incat mana dreapta sa ajunga la nivelul degetelotr de la piciorul stang. Reveniti laf pozitia initiala si repetati de 6-8 ori pentru fiecare parte.

Bibliografie

http://www.fitnessmagExercitiul numarulazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/total-body-fat-blast/