Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

3 sfaturi pentru a slabi sanatos si eficient


Autor: george

Cu siguranta fiecare dintre noi isi creeaza in timp propriul ideal in ceea ce priveste conduita sa morala, valoarea profesionala precum si aspectul fizic. In aceasta privinta, oricat de paradoxal poate sa para, de cele mai multe ori detinem mult mai mult control asupra primelor aspecte ale vietii noastre. Prin urmare ce trebuie facut in momentul in care kilogramele in plus, precum si depozitele de tesut adipos apar? Cei mai multi dintre noi, deopotriva barbati si femei, tind sa se "panicheze" si sa recurga la masuri disperate, precum orele nesfarsite petrecute la sala sau chiar dieta prin infomatare. Nimic nu poate sa fie mai daunator pe termen lung pentru organismul nostru, sustin specialistii. In consecinta, este foarte important ca in momentul in care decidem sa urmam o dieta pentru a elimina excesul de celulita sa urmam cativa pasi simpli si esentiali.

  • Alegeti nivelul de dificultate care vi se potriveste

Este recomandat ca inainte de a incepe un program cu exercitii pentru slabit, sa va adresati medicului dumneavoastra specialist, pentru ca acesta sa va indice cu exactitate care sunt zonele asupra carora trebuie sa insistati. Deasemenea, la fel de important, este sa incepeti cu nivelul de dificultate care vi se potriveste. In consecinta, daca nu ati fost niciodata activ din punct de vedere fizic, sau dimpotriva, ati facut o pauza indelungata, este recomandat sa incepeti cu un nivel scazut de complexitate al exercitiilor, urmand ca pe masura ce va obisnuiti cu efortul fizic sa treceti la urmatorul nivel. Mai mult decat atat, pentru a evita accidentarile si rupturile musculare, incercati sa nu va grabiti, ci dimpotriva sa va ingaduiti atat timp cat este nevoie pentru a incheia un anumit set de exercitii.

  • Nu ignorati exercitiile de incalzire

Indiferent de nivelul de dificultate al exercitiilor pe care le efectuati, este extrem de important sa nu ignorati niciodata exercitiile pentru incalzire. Evitati in acest fel rupturile sau intinderile musculare si, in plus, trecerea organismului catre un grad de solicitare mai mare se face gradual. Deasemenea, specialialistii va recomanda alternarea exercitiilor anticelulita cu cele cardiovasculare, de aerobic sau chiar yoga, acest lucru avand efecte extrem de benefice asupra functionarii intregului organism.

  • Nu neglijati alimentatia sanatoasa

Studiile de specialitate au demonstrat faptul ca exercitiile fizice nu sunt singurul demers ce trebuie intreprins pentru a scapa de kilogramele nedorite, ci deasemenea, un rol foarte important este detinut si de alimentatia echilibrata. Astfel, nu este nevoie sa va schimbati intreaga "rutina alimentara" intr-o singura zi, ci dimpotriva puteti incepe schimband treptat cate ceva.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/bikini-season/cardio-sculpting-workout-routine/