Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

5 exercitii anticelulita efectuate acasa


Autor: george

Celulita poate fi consideratain prezent una dintre cele mai suparatoare probleme legate de aspectul fizic, si asta atat din punctul de vedere al persoanelor de sex feminin, cat si masculin. Mai mult decat atat, datorita modului de viata aglomerat si dezorganizat, cei mai multi dintre noi nu reusesc sa gaseasca timpul necesar pentru a merge la sala de gimnastica. Ceea ce trebuie sa stiti insa este faptul ca pentru a scapa de aceasta problema inestetica nu este nevoie decat de putina autodisciplina, precum si de efectuarea unui program de exercitii timp de 15 minute pe zi.

Exercitiul numarul 1

Target: muschii umerilor, spatelui si muschii abdominali
Stati pe un scaun cu talpile pe sol si spatele drept, si ridicati mainile deasupra capului tinand palmele aproape alipite. Expirati si rotiti trunchiul inspre partea dreapta si in acelasi timp departati mainile si extindeti-le la nivelul soldurilor. Reveniti la pozitia initiala si repetati de cate 20 de ori pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 2

Target: muschii spatelui, muschii fesieri si muschii coapselor
Stati in pozitie verticala, in fata unui scaun cu picioarele usor departate si mainile pe langa corp. Din aceasta pozitie, indoiti genunchii pana in momentul in care coapsele si genunchii ajung la un centimetru de scaun, apoi ridicati mainile deasupra capului si intindeti-le in fata, pe diagonala. Mentineti timp de 20 de secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de 20 de ori.

Exercitiul numarul 3

Target: muschii toracelui si muschii mainii
Stati pe marginea unui scaun cu mainile impreunate in partea exterioara a spatarului si faceti cativa pasi cu picioarele, astfel incat acestea sa fie perfect intinse. Din aceasta pozitie, tinand spatele drept ridicati usor trunchiul fara a lua mainile de pe spatar. Expirati, coborati coapsele si indoiti coatele pana acestea ajung la un centimetru de scaun. Inspirati si ridicati coapsele. Repetati de 20 de ori si relaxati.

Exercitiul numarul 4

Target: muschii umerilor, muschii mainii, muschii toracelui, muschii spatelui si muschii picioarelor
Stati pe partea stanga a unui scaun plasand mana dreapta pe spatar. Din aceasta pozitie, aplecati-va trunchiul tinand mana stanga intinsa in fata si piciorul stang intins in spate. Mentineti timp de 1 secunda, reveniti la pozitia initiala si repetati de cate 12 ori pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 5

Target: muschii umarului, muschii pieptului si zona lombara
Stati in fata unui perete in pozitie verticala cu picioarele departate, in asa fel incat acestea sa fie in aceeasi linie cu umerii. Intindeti mana dreapta in fata la nivelul umerilor si asezati palma pe perete. Intindeti piciorul stang in spate ridicandu-l cativa centimetri de pe sol. Din aceasta pozitie, avand grija ca spatele sa ramana in continuare drept, indoiti cotul drept astfel incat trunchiul sa ajunga foarte aproape de perete. Schimbati rapid mainile si repetati timp de un minut intr-o miscare continua.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/at-work-workout/?page=2