Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Cum sa adaptam exercitiile fizice fiecarui tip de corp


Autor: george

Un stadiu statistic realizat recent de cercetatorii americani, avand ca subiecti femei obisnuite intervievate pe strada, a relevat faptul ca trupul femeiesc nu este unic numai in teorie, ci mai ales datorita imaginei pe care fiecare femeie o are despre sine insasi. Astfel, puse cap la cap, raspunsurile au putut furniza 4 tipologii majore, fiecare cu fizionomii si constructii diferite, fapt ce implicit necesita adaptarea programului pentru slabit in functie de aceste cerinte.

Tipologia numarul 1

Din aceasta categorie fac parte femeile cu un trup subtire pornind de la solduri, trunchi si umeri, experimentand adesea dificultati in ceea ce priveste luarea in greutate.
Scopul si exercitiile necesare: pentru ca trupul dumneavoastra sa fie bine conturat, este necesar sa efectuati exercitii pentru tonifierea masei musculare, alegand exercitiile pentru abdomen, umari, maini, solduri si coapse, precum si un program cardiovasculoar care sa includa mersul pe jos sau in pas vioi, mersul pe bicicleta sau banda de alergat.

Tipologia numarul 2

In aceasta categorie sunt incluse femeile cu maini si picioare subtiri dar cu o talie bine dezvoltata. De cele mai multe ori, in cazul acestor persoane, aripioarele de pe solduri se formeaza extrem de usor, iar in momentul in care apeleaza la un program specializat de exercitii deasemenea in zona taliei muschii de dezvolta intr-un ritm rapid, membrele ramanand la fel de subtiri.
Scopul si exercitiile necesare: pentru conturarea uniforma a trupului este necesar sa va concentrati atentia pe eliminarea depozitelor de grasime din zona abdomenului, fara a tonifia prea mult muschii. Exercitiile potrivite pentru dumneavoastra sunt cele pntru tonifierea musculaturii mainilor si picioarelor, precum genoflexiuni, florari sau fandari, sfatul specialistilor fiind includerea ganterelor in cadrul acestor exercitii. Deasemenea, programul dumneavoastra trebuie sa includa exercitii cardiovasculare precum mersul in pas vioi sau pe bicicleta, banda de alergat, saritul coardei sau lucrul pe stepper.

Tipologia numarul 3

Femeile care intra in aceasta categorie au de obicei partea superioara a corpului destul de ingusta si subtire in vreme ce partea inferioara (talie, fese, coapse si gambe) dimpotriva este destul de bine dezvoltata.
Scopul si exercitiile necesare: datorita faptului ca acumulati destul de usor depozite de grasime in zona inferioara a abdomenului, a feselor si a coapselor trebuie sa va concentrati atentia pe exercitii de tonifiere usoara a acestor zone, combinandu-le cu un program pentru dezvoltarea si conturarea zonei superioare a corpului. Pentru aceasta exercitiile recomandate sunt exercitiile cu gantere dar si fandarile, iar in ceea ce priveste exercitiile cardiovasculare acestea trebuie sa cuprinda alergatul pe banda si mersul usor sau in pas vioi.

Tipologia numarul 4

In aceasta cateorie intra femeiele cu umerii si soldurile dezvoltate si cu talia destul de subtire. Astfel, in cazul acestor persoane depozitele de grasime sunt acumulate in zonele superioara si inferioara a trupului, in vreme ce zona mediana ramane subtire si neconturata. In asemenea cazuri, specialistii recomanda tonifierea usoara a musculaturii mainilor, pieptului, a feselor, soldurilor si coapselor prin exercitii, precum cele care necesita folosirea ganterelor. Nici in acest caz programul de exercitii cardiovasculare nu trebuie sa lipseasca, acesta presupunand mersul usor sau saritul coardei.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/build-strength/goddess-workouts-for-every-body-type/