Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Cum sa ardem 2 500 de calorii


Autor: george

Cu totii ne dorim un corp de invidiat cu forme perfecte, bine conturate, insa pentru ca acest lucru sa fie posibil nu este de ajuns doar sa mancam sanatos si echilibrat, ci si sa urmam un program de exercitii fizice. Mai mult decat atat, in afara faptului ca ne ajuta sa ne pastram in forma, aceste exercitii au menirea de a imbunatati functionarea sistemului cardiovascular, precum si flexibilitatea si rezistenta musculara.

Exercitiul numarul 1

Target: muschii picioarelor, muschii laterali abdominali
Stati in pozitie verticala cu mainile pe langa corp, spatele drept si piciorul stang pe mingea BOSU, iar genunchii indoiti intr-un unghi de 45 de grade. Din aceasta pozitie, faceti un salt in partea stanga astfel incat la aterizare pe mingea BOSU sa fie piciorul drept, avand insa grija ca genunchii sa fie indoiti intr-un unghi de 90 de grade. Repetati aceasta miscare alternand picoarele timp de 1 minut.

Exercitiul numarul 2

Target: muschii spatelui, muschii abdominali
Stati in pozitie verticala cu spatele drept, picioarele usor departate si tineti in fiecare mana cate o gantera. Din aceasta pozitie, aplecati trunchiul in fata intr-un unghi de 45 de grade intinzand in acelasi timp mainile. Incordand muschii abdominali, ridicati mana stanga la nivelul pieptului tragand de cot in spate. Repetati aceasta miscare de cateva ori alternand mainile.

Exercitiul numarul 3

Target: muschii pectorali, muschii spatelui, muschii abdominali si muschii gluteali (fesieri)
Stati cu fata spre sol, pozitionand mainile pe un scaun si lasand greutatea corpului pe palme si degetele de la picioare. Din aceasta pozitie, incordand muschii fesieri si abdominali, ridicati piciorul stang la cativa centimetri fata de sol si simultan coborati trunchiul inspre scaun. Repetati aceasta miscare timp de 30 de secunde alternand picioarele.

Exercitiul numarul 4

Target: muschii picioarelor si muschii umerilor
Stati in pozitie verticala cu spatele drept si picioarele usor departate si tineti cate o gantera in fiecare mana. Din aceasta pozitie, intindeti mainile in lateral pana cand acestea ajung la nivelul umerilor si faceti cu piciorul stang un pas in fata. Mentineti timp de 1 secunda si coborati bratele in timp ce reveniti la pozitia initiala. Repetati de cateva ori alternand picioarele.

Exercitiul numarul 5

Target: muschii picioarelor si biceps
Stati cu spatele lipit de un perete, cu genunchii indoiti intr-un unghi de 90 de grade si tineti in fiecare mana cate o gantera. Din aceasta pozitie, ridicati mana dreapta inspre umar, avand pumnul orientat spre barbie. Mentineti timp de o secunda si reveniti la pozitia initiala pentru a repeta si pentru cealalta parte.

Exercitiul numarul 6

Target: triceps si muschii toracelui
Stati pe sezut, pe mingea medicinala cu genunchii indoiti si tineti in mana dreapta o gantera. Intindeti mana dreapta deasupra capului, in vreme ce cu mana stanga sustineti cotul drept. Din aceasta pozitie, indoiti mana dreapta coborand gantera la nivelul spatelui. Repetati timp de 30 de secunde, alternand miscarea mainilor.

Exercitiul numarul 7

Target: muschii laterali abdominali
Stati pe covorul medical pe spate cu genunchii indoiti si calcaiele ridicate, in vreme ce palmele trebuie sa fie asezate deasupra cefei. Din aceasta pozitie, ridicati partea superioara a trunchiului aducand cotul drept spre genunchiul stang. Reveniti la pozitia initiala si repetati pentru cealalta parte.

Exercitiul numarul 8

Target: musculatura intregului organism
Stati in pozitie verticala cu spatele drept si picioarele usor departate, in vreme ce in fiecare mana trebuie sa tineti cate o gantera. Din aceasta pozitie, aplecati genunchii pana in momentul in care atingeti cu ganterele solul, apoi faceti cu picioarele cativa pasi in spate pana in mometul in care trunchiul va fi paralel cu solul. Mentineti timp de 2 secunde si reveniti la pozitia intiala.

Exercitiul numarul 9

Target: musculatura intregului organism
Stati in pozitie verticala cu spatele drept si picioarele usor departate, in vreme ce in fiecare mana trebuie sa tineti cate o gantera. Ridicati mainile desupra capului tinand coatele indoite intr-un unghi de 90 de grade. Intindeti mainile spre tavan si repetati de 10 ori.
Pentru ca acest exercitiu sa fie cat mai eficient este indicat sa il includeti alaturi de celelalte, precum si cel putin 20-30 de minute de exercitii cardiovasculare ca ciclism, inot, sau mers in pas vioi.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/total-body/the-2-500-calorie-workout-strength-circuit/?page=2

Comentarii

La mine a mers de minune suplimentul Thermacuts. Sincer  chiar nu ma asteptam ca produsul asta sa intre atat de bine, dar ma bucur enorm ca a iesit asa. L-am luat pe o durata de 3 luni de zile. Ce-i drept si-a facut efectul mai greu, pt ca primele rezultate au aparut de abia dupa 3 saptamani, dar  din momentul ala am inceput sa slabesc. Nu am tinut cine stie ce dieta stricta si nu am facut exercitii prea solicitante. Cred ca si metabolismul meu m-a ajutat.

Eu folosesc pentru scaderea in greutate un supliment ce se numeste Thermacuts. Pana acum am terminat aproape o cutie din suplimentul asta si incep sa apara ceva rezultate. Am dat jos cam 3 kg! Partea care ma bucura cel mai tare e ca produsul nu mi-a provocat nici un fel de efect secundar. Sper ca sa nu am efecte secundare si sa slabesc in continuare!

Si eu cred ca atunci cand vrei sa slabesti e important sa nu cazi in extreme, sa gasesti o dieta echilibrata, potrivita organismului tau si un set de exercitii adaptate la nevoile pe care le ai. Eu am ales sa renunt la fast-food, prajeli si dulciuri si incerc sa consum cat mai multe fructe si legume neprocesate termic. Cat despre miscare, de ceva timp am descoperit speed fitness-ul, adica antrenamentul bazat pe contractiile musculare produse de impulsurile electrice. Eu combin tipul acesta de antrenament cu exercitiile cardio si pierd intre 700 si 1.000 de calorii la fiecare sedinta, care dureaza 20 de minute. Eu merg la Joy Speed Fitness, unde au aparatura de ultima generatie iar echipa este super-profesionista si prietenoasa.

Eu am avut 73 kg si mi-am facut propriile mele reguli false. Mi-am cumparat haltera de (10kg) cu doua discuri de 5kg, total 10kg si am inceput sa le cronometrez cate 10calorii per ridicatura. La inceput am facut 100 ridicaturi =100 calorii apoi peste 2 saptamani 200 ridicaturi=200 calorii, apoi peste o luna 500 ridicaturi=500calorii, apoi peste o luna si 2 saptamani 1000 ridicaturi=1000calorii, apoi peste 2 luni 1500ridicaturi=1500calorii apoi la sfarsitul lunii am pus maxim 2000ridicaturi=2000calorii. Pe langa acestea am mai adaugat si abdomene la greu corecte si incorecte pana la max 500 pe zi=500calorii. Deci ajunsesem sa slabesc 2000+500=2500calorii pe zi

toate aceastea combinate cu mancare redusa. Ma hraneam decat cu pui si peste ambele fierte sau pe gratar numai cand eram foarte flamand si beam multaaaaa apa (cam 6kg pe zi) indiferent ca miera sau nu sete.  Am ajuns in 3 luni de la 73kg la 52kg cu abdomen 6pack fara pic de grasime in jurul lui de ma saluta necunoscutii pe strada. Acum nu stiu daca functioneaza si la voi strategia mea dar eu zic ca ar trebui mai ales daca aveti mai mult de 73.

 

Eu am slabit destul de mult dupa ce am facut  o cura cu suplimentele Thermacuts. Produsul asta chiar m-a ajutat sa slabesc intr-un timp destul de rapid si asta m-a bucurat destul de mult. Produsul e unul natural si pe toata durata tratamentului nu mi-a produs nici un efect advers!

Sunt foarte multumita de rezultate si sper sa o tin in continuare in ritmul asta!

 

 

La mine a mers de minune suplimentul Thermacuts. Sincer  chiar nu ma asteptam ca produsul asta sa intre atat de bine, dar ma bucur enorm ca a iesit asa. L-am luat pe o durata de 3 luni de zile. Ce-i drept si-a facut efectul mai greu, pt ca primele rezultate au aparut de abia dupa 3 saptamani, dar  din momentul ala am inceput sa slabesc. Nu am tinut cine stie ce dieta stricta si nu am facut exercitii prea solicitante. Cred ca si metabolismul meu m-a ajutat.

Eu folosesc pentru scaderea in greutate un supliment ce se numeste Thermacuts. Pana acum am terminat aproape o cutie din suplimentul asta si incep sa apara ceva rezultate. Am dat jos cam 3 kg! Partea care ma bucura cel mai tare e ca produsul nu mi-a provocat nici un fel de efect secundar. Sper ca sa nu am efecte secundare si sa slabesc in continuare!

Si eu cred ca atunci cand vrei sa slabesti e important sa nu cazi in extreme, sa gasesti o dieta echilibrata, potrivita organismului tau si un set de exercitii adaptate la nevoile pe care le ai. Eu am ales sa renunt la fast-food, prajeli si dulciuri si incerc sa consum cat mai multe fructe si legume neprocesate termic. Cat despre miscare, de ceva timp am descoperit speed fitness-ul, adica antrenamentul bazat pe contractiile musculare produse de impulsurile electrice. Eu combin tipul acesta de antrenament cu exercitiile cardio si pierd intre 700 si 1.000 de calorii la fiecare sedinta, care dureaza 20 de minute. Eu merg la Joy Speed Fitness, unde au aparatura de ultima generatie iar echipa este super-profesionista si prietenoasa.

Eu am avut 73 kg si mi-am facut propriile mele reguli false. Mi-am cumparat haltera de (10kg) cu doua discuri de 5kg, total 10kg si am inceput sa le cronometrez cate 10calorii per ridicatura. La inceput am facut 100 ridicaturi =100 calorii apoi peste 2 saptamani 200 ridicaturi=200 calorii, apoi peste o luna 500 ridicaturi=500calorii, apoi peste o luna si 2 saptamani 1000 ridicaturi=1000calorii, apoi peste 2 luni 1500ridicaturi=1500calorii apoi la sfarsitul lunii am pus maxim 2000ridicaturi=2000calorii. Pe langa acestea am mai adaugat si abdomene la greu corecte si incorecte pana la max 500 pe zi=500calorii. Deci ajunsesem sa slabesc 2000+500=2500calorii pe zi

toate aceastea combinate cu mancare redusa. Ma hraneam decat cu pui si peste ambele fierte sau pe gratar numai cand eram foarte flamand si beam multaaaaa apa (cam 6kg pe zi) indiferent ca miera sau nu sete.  Am ajuns in 3 luni de la 73kg la 52kg cu abdomen 6pack fara pic de grasime in jurul lui de ma saluta necunoscutii pe strada. Acum nu stiu daca functioneaza si la voi strategia mea dar eu zic ca ar trebui mai ales daca aveti mai mult de 73.

 

Eu am slabit destul de mult dupa ce am facut  o cura cu suplimentele Thermacuts. Produsul asta chiar m-a ajutat sa slabesc intr-un timp destul de rapid si asta m-a bucurat destul de mult. Produsul e unul natural si pe toata durata tratamentului nu mi-a produs nici un efect advers!

Sunt foarte multumita de rezultate si sper sa o tin in continuare in ritmul asta!

 

 

Pagini