Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Cum sa ne modelam trupul in doar 3 zile


Autor: george

Cu siguranta fiecare dintre noi s-a confruntat macar o data in viata cu problema kilogramelor in plus, acest lucru devenind cu atat mai presant, cu cat de cele mai multe ori, acestea apar exact in anotimpul calduros, cand majoritatea aleg sa isi petreaca mult asteptatul concediu la mare. Ceea ce trebuie sa stiti, este faptul ca pentru aceia dintre dumneavoastra pentru care timpul este mai mult decat pretios, specialistii au pus bazele unui program pentru slabit cu o durata de doar 3 zile, fapt ce va va permite sa imbracati costumul de baie fara a va simti complexati.

Pasii impusi de programul pentru slabit in doar 3 zile:

Specialistii in fitness si programe pentru slabit sustin ca este foarte important sa tineti cont de faptul ca metabolismul uman ramane "in alerta" timp de aproximativ 5 ore dupa incheierea activitatii fizice si, tocmai de aceea, este bine sa impartiti programul de exercitii in 2 parti, dupa cum urmeaza:

  • dimineata efectuati timp de 40 de minute, cel putin 2 tipuri de exercitii cardiovasculare diferite, dar cu ajutorul carora sa puteti sa lucrati grupe de muschi diferite (de ex. faceti jogging timp de 20 de minute si lucrati la bicicleta eliptica timp de alte 20 de minute);
  • dupa-amiaza efectuati inca 30 de minute de exercitii cardiovasculare cu un grad de dificulatate moderat (de ex. alergati sau mergeti usor in jurul cartierului dumneavoastra, mergeti cu bicicleta sau urmati un program de kickboxing.

Un alt pas extrem de important pentru ca demersul dumneavoastra sa aiba rezultatele asteptate, este alimentatia echilibrata si sanatoasa, bogata in acelasi timp in vitamine. Astfel, specialistii recomanda o dieta cu aproximativ 1400 de calorii, insa aveti grija ca numarul acestora sa nu fie mai mic. Explicatia consta in faptul ca orice organism are nevoie de un anumit numar de calorii pentru a extrage energia necesara functionarii corespunzatoare. In acest sens, sunt indicate alimentele precum peste, carne de pui, curcan precum si fructele si legumele proapete, evitand in acelasi timp painea alba, orezul, cartofii dar si mancarea de fast food.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/bikini-season/your-bathing-suit-survival-guide-super-speedy-toning-tricks/