Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii de aerobic pentru adolescenti


Autor: bcristina

Exercitiile de aerobic sunt importante pentru functionarea optima a plamanilor si inimii. In plus, in momentul in care excludeti aceste exercitii din viata dumneavoastra de zi cu zi, exista riscul sa luati in greutate.
Una dintre cele mai simple metode de a include exercitiile de aerobic in viata de zi cu zi este sa mergeti pe jos cel putin 1 km pe zi, sau sa mergeti pana in statia de autobuz in loc sa chemati un taxi.

Intelegerea exercitiilor aerobice

Exercitiile de aerobic si exercitiile cardiovasculare sunt incadrate in categoria activitatilor fizice care inbunatatesc ritmul cardiac si cresc nivelul de oxigen care ajunge la nivelul inimii si a sistemului muscular. De asemenea, exercitiile de aerobic va ajuta sa obtineti o silueta de invidiat, contibuind la mentinerea greutatii normale a corpului, reducand aripioarele si ameliorand stresul. Unele studii de specialitate au relevat o legatura directa intre depunerile de grasime de la nivelul abdomenului si hormonul de stres.
Efectuarea exercitiilor de aerobic in mod regulat stimuleaza producerea endorfinelor la nivelului sistemului cerebral. Endorfinele sunt substante care au capacitatea de a imbunatati starea de buna dispozitie a organismului in mod natural.

Exercitiile de aerobic presupun sustinerea greutatii corpului ?

Multe dintre exercitiile de aerobic, precum mers pe jos, dans, tenis, urcatul scarilor si alergat presupun sustinerea greutatii corpului. Acest tip de exercitii stimuleaza celulele responsabile de producerea masei osoase si fortifierea sistemului osos.

Specialistii sustin ca execitiile de aerobic ce presupun sustinerea greutatii corpului sunt extrem de importante pentru adolescenti intrucat producerea masei osoase atinge maximul intre varsta de 25-30 de ani.

Cum sa incepeti efectuarea exercitiilor de aerobic?

Pentru a incepe efectuarea exercitiilor de aerobic tot ceea ce trebuie sa faceti este sa incaltati pantofii sport si sa incepeti sa alergati. Aceasta metoda este flexibila, usoara si nu va impune cheltuirea economiilor. In cazul in care aceasta activitate nu vi se potriveste, puteti apela la ciclism sau inot. Este foarte important sa incepeti progresiv, cu precadere daca pana acum nu ati fost activi din punct de vedere fizic, dar sa cresteti timpul de efectuare a exercitiilor pana la 60 de minute.

Bibliografie

http://teens.webmd.com/aerobic-exercise-for-teens