Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii de fitness pentru copii


Autor: bcristina

Pentru tot mai multi copii mersul pe bicicleta, saritul corzii si fotbalul au fost inlocuite cu alte activitati sendetare precum uitat la televizor, jocurile video si petrecerea unei perioade indelungate de timp pe internet. Nu este, insa, niciodata prea tarziu sa stimulati copilul dumneavoastra sa se implice in activitati sportive.

Oferiti un exemplu pentru copiii dumneavoastra

Stilul de viata activ din punct de vedere fizic al parintilor reprezinta un stimul important pentru copilul dumneavoastra. In consecinta, daca doriti ca micutul dumneavoastra sa renunte la sedentarism, este necesar sa includeti activitatea fizica intre prioritatile dumneavoastra. In consecinta este indicat sa mergeti la plimbari scurte, sa mergeti pe bicicleta si sa sa va inscrieti la cursuri de yoga, activitati in care sa implicati intreaga familie. Vorbiti-i copilului despre efectuarea activitatilor fizice intr-o nota pozitiva, in loc sa prezentati acest lucru ca pe o pedeapsa. De asemenea, specialistii recomanda incurajarea si rasplatirea copilului atunci cand alege activitatile fizice si sporturile in locul metodelor sedentare de divertisment.

Pentru a stabili care este gradul de activitate fizica in functie de varsta trebuie sa tineti cont de urmatoarele indicatii:

  1. Copiii. Copiii cu varsta mai mare de 6 ani si adolescentii au nevoie de minim 60 de minute de activitate fizica cu un grad de dificultate moderat sau viguros. In plus, acestia trebuie sa efectueze de cel putin 3 ori pe saptamana exercitii pentru fortifierea masei musculare si a sistemului osos. Majoritatea jocurilor realizate pe terenul de joaca acopera toate aceste nevoi.

  2. Persoanele adulte. Majoritatea persoanelor adulte necesita cel putin 150 de minute de activitate fizica moderata sau 75 de minute de activitate fizica viguroasa in fiecare saptamana. In aceasta categorie sunt incluse activitati precum alergat sau exercitii de aerobic. La randul lor adultii au nevoie de exercitii pentru fortifierea masei musculare si a sistemului osos de cel putin 2 ori pe saptamana.

Limitati activitatile sedentare ale copilului

Una dintre cele mai eficiente metode pentru a creste gradul de activitate fizica a copilului dumneavoastra este limitarea timpului petrecut la calculator sau in fata televizorului la 1-2 ore pe zi. Pentru a usura situatia, este bine sa nu asezati un televizor in camera copilului sa nu va uitati la televizor in timp ce serviti cina, precum si sa nu ii permiteti sa se uite la televizor inainte de culcare.

In cazul in care copilul dumneavoastra prefera jocurile video este bine sa optati pentru cele care antreneaza copilul in activitati fizice.

Bibliografie

http://www.mayoclinic.com/health/fitness/FL00030