Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii de intretinere pentru prevenirea celulitei


Autor: george

Una dintre cele mai frecvente si mai inestetice probleme manifestate in prezent indiferent de varsta sau sex ramane celulita. In acest sens pe piata farmaceutica, dar si cea a produselor cosmetice au aparut tot mai multe produse pentru stoparea, inlaturarea sau combaterea aparitiei celulitei, precum ceaiuri, tablete sau chiar pastile care stopeaza pofta de dulciuri. Cu toate acestea medicii specialisti sustin ca cea mai sigura si sanatoasa metoda de inlaturare sau prevenire a celulitei raman exercitiile fizice. Astfel, efectuate cu regularitate si completate de un regim alimentar sanatos si echilibrat exercitiile fizice au un rol extrem de benefic pentru intreaga functionare a organismului.

Exercitiul numarul 1

Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate si mainile pe langa corp, tinand insa in fiecare mana cate o gantera. Din aceasta pozitie cu piciorul stang faceti un pas in fata, iar cu piciorul drept un pas in spate avand ambii genunchi indoiti intr-un unghi de 90 de grade si spatele drept. Mentineti timp de 2-3 secunde si repetati de cate 12-15 ori schimband picioarele.

Exercitiul numarul 2

Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate si tinand cate o gantera in fiecare mana. Din aceasta pozitie aplecati trunchiul in fata, indoind usor genunchii si incordand muschii gluteali (fesieri). Reveniti la pozitia initiala si repetati de 8-10 ori.

Exercitiul numarul 3

Stati pe stepper pe varfurile degetelor cu spatele drept si mainile asezate pe solduri. Din aceasta pozitie inaltati-va usor pe varfurile de la picioare, pastrand pozitia dreapta a trunchiului. Mentineti timp de cateva secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de 8-10 ori.

Exercitiul numarul 4

Stati in pozitie verticala si legati in jurul gambelor o banda elastica, apoi departati picioarele pana in momentul in care simtiti ca banda elastica este destul de intinsa si tinand genunchii indoiti intr-un unghi de 45 de grade. Fara a micsora distanta dintre picioare, faceti cu piciorul stang un pas inspre partea stanga, executand aceeasi miscare si cu piciorul drept. Efectuati care 12-15 pasi in fiecare parte apoi relaxati.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/the-30-minute-stop-cellulite-workout/?page=2