Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii de slabit la piscina


Autor: george

In prezent, specialistii considera ca una dintre cele mai eficiente metode pentru a scapa de kilogramele in plus, tonifiind si modeland corpul intr-un timp record, sunt exercitiile executate in apa. In afara de aceste avantaje, datorita faptului ca nu sunt efectuate pe sol, aceste exercitii desi au menirea de a arde un numar foarte mare de calorii, gradul de solicitare este atenuat de apa. De asemenea, spun specialistii, doar inotand de la un capat in altul al bazinului, reusiti sa ardeti 11 calorii/ minut, nepunand la socoteala faptul ca presiunea apei va ajuta sa actionati un numar mult mai mare de muschi.

Exercitiul numarul 1

Target: muschii mainii, muschii pectorali, muschii abdominali, muschii gluteali (fesieri) si articulatii
Stand in piscina pana la nivelul gatului, executati cu mainile cercuri largi si ridicati piciorul drept pana la nivelul soldurilor, in vreme ce degetele de la piciorul stang trebuie sa fie orientate spre fundul bazinului. Mentineti timp de 5 secunde, apoi schimbati pozitia picioarelor si repetati intr-un mod alert timp de 30 de secunde.

Exercitiul numarul 2

Target: muschii spatelui, muschii abdominali, muschii gluteali (fesieri) si muschii picioarelor
Inotati pe spate tinand picioarele intinse si o minge pentru plaja la piept. Din aceasta pozitie, rotiti-va in apa spre partea dreapta, peste minge si, folosind intregul corp (umeri, spate, trunchi si picioare) reveniti la pozitia initiala. Continuati aceasta miscare alternand partile, timp de 30 de secunde. Cei incepatori, pentru a face exercitiul mai usor, se pot balansa usor de pe o parte pe alta tinand capul la suprafata in tot acest timp.

Exercitiul numarul 3

Target: muschii umarului, muschii spatelui, triceps, si muschii abdominali
Stati in apa scufundati pana la gat inotand pe burta cu picioarele intinse in spate, in vreme ce sustinand cu ambele maini o minge pentru plaja, intindeti-le in fata dumneavoastra. Din aceasta pozitie, scufundati mingea si, avand grija ca mainile sa ramana drepte, incercati sa aduceti mingea pana la nivelul coapselor. Indoiti coatele pentru a permite mingii sa urce la suprafata si reveniti la pozitia initiala pentru a repeta timp de 30 de secunde.

Exercitiul numarul 4

Target: muschii abdominali, muschii soldurilor si muschii mainii
Stati scufundati in apa si aduceti mainile in dreptul taliei, apoi ridicati picioarele indoind trunchiul de la nivelul taliei, pana in momentul in care degetele de la picioare ajung la suprafata, iar trupul dumneavoastra imita forma literei V. Mentinand acesta pozitie, executati cu ajutorul mainilor cercuri largi, apoi incercati sa va ridicati brusc la suprafata. Repetati acest exercitiu timp de 30 de secunde.

Exercitiul numarul 5

Target: muschii spatelui, muschii abdominali, muschii gluteali (fesieri) si muschii picioarelor
Stati scufundati in piscina pana la nivelul gatului si pozitionati mana stanga pe marginea bazinului, in vreme ce mana dreapta trebuie sa fie asezata pe unul dintre peretii bazinului pentru mai multa stabilitate. Din aceasta pozitie, tinand picioarele alipite, extindeti-le in spate si imitati miscarea efectuata de un delfin atunci cand inoata. Initiati aceasta miscare incepand de la abdomen, solduri, coapse, genunchi, gambe si labile picioarelor. Repetati aceasta miscare timp de 30 de secunde.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/total-body/pool-workout/