Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii de slabit si intretinere pentru acasa


Autor: george

Studiile de specialitate au relevat faptul ca exercitiile fizice au un rol extrem de benefic asupra intregii functioanari a organismului, prevenind aparitia unei game extrem de largi de boli si afectiuni. Astfel, miscarea fizica nu numai ca imbunatateste metabolismul, fapt ce duce la arderea rapida a grasimilor ci creste totodata tonusul muscular, precum si moblilitatea muschilor si a articulatiilor, reducand riscul intinderilor sau a ruperilor musculare si a fracturilor. Mai mult decat atat, toate aceste exercitii pot fi efectuate chiar la dumneavoastra acasa, fiind in acest fel scutiti de timpul pierdut pentru a va deplasa la sala de gimnastica.

Exercitiul numarul 1

Target: muschii abdominali, muschii din zona inferioara a spatelui (lombari), coapse, gambe
Scop: imbunatatirea echilibrului
Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate si mainile pe langa corp. Din aceasta pozitie spijiniti-va pe piciorul stang si ridicati piciorul drept in spate pana in momentul in care acesta ajunge la acelasi nivel cu fesele, si in acelasi timp aplecati trunchiul in fata tinand spatele drept. Incercati sa va pastrati echilibrul in timp ce cu mana stanga atingeti degetele de la piciorul stang. Reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-12 ori pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 2

Target: musculatura umarului, muschii abdominali si muschii laterali ai abdomenului
Stati in pozitie verticala cu picioarele departate in asa fel incat acestea sa fie in aceeasi linie cu umerii, si tineti in fiecare mana cate o gantera, apoi ridicati mainile la nivelul pieptului. Din aceasta pozitie indreptati mana stanga spre partea dreapta, rotind si truchiul in aceasta parte cat puteti de mult (aveti insa grija ca muschii abdominali sa fie incordati). Reveniti la pozitia initiala si repetati de 20 de ori pentru fiecare parte. Pe masura ce progresati cu acest exercitiu puteti creste numarul repetitiilor pana la 40.

Exercitiul numarul 3

Target: muschi abdominali, gluteali (fesieri), articulatii, cvadriceps, gambe
Stati in pozitie verticala cu picioarele departate, spatele drept si mainile pe langa corp. Din aceasta pozitie faceti cu piciorul stang un pas in fata si indoiti ambii genunchi intr-un unghi de 90 de grade. Aplecati-va usor pentru a atinge cu mana stanga laba piciorului stang. Reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-20 de ori pentru fiecare parte.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/outdoor-fitness-sculpting-moves/?page=1