Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii de slabit si pentru mentinerea echilibrului


Autor: george

Asa cum au putut demonstra studiile de specialitate una dintre cele mai eficiente metode pentru slabit ramane efectuarea unor seturi de exercitii cu ajutorul placii de echilibru si implicit, a exercitiilor ce necesita mentinerea echilibrului. Astfel, apeland la acest program de slabit aveti posibilitatea de a va modela musculatura abdomenului, de a va imbunatati pozitia coloanei, precum si de a arde in timp record caloriile in plus.

Exercitii pentru incepatori

Stati pe centrul placii de echilibru cu spatele drept si picioarele usor deparatate. Din aceasta pozitie indoiti genunchii intr-un unghi de 90 de grade si ridicati mainile, in vreme ce placa de echilibru trebuie sa se balanseze cat mai putin.

Exercitii cu un grad de dificultate mediu

Stati pe covorul medical cu spatele drept, mainile pe langa corp si picioarele usor deparatate. Din aceasta pozitie ridicati piciorul drept in spate si aplecati trunchiul intinzand mainile in fata dumneavoastra. Reveniti la pozitia initiala si repetati de cateva ori pentru fiecare parte.

Exercitii cu un grad avansat de dificultate

Stati in pozitie verticala la cativa centimetri in fata unui stepper, cu mainile pe langa corp, spatele drept si picioarele usor deparatate. Din aceasta pozitie, intindeti mainile in fata, ridicati piciorul stang si cu piciorul drept sariti pe centrul stepper-ului si mentineti pozitia timp de 3 secunde. Ridicati piciorul drept pana la nivelul soldurilor, mentineti timp de alte 3 secunde. Reveniti la pozitia initiala si repetati aceeasi miscare si pentru cealalta parte.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/3-slimming-balance-drills-to-get-slimmer-in-seconds/