Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii de slabit similare alergatului


Autor: george

Pana in prezent cea mai eficienta, dar si mai sanatoasa metoda pentru slabit ramane miscarea fizica, si asta cu atat mai mult cu cat alegeti sa efectuati exercitiile in aer liber, fapt ce va aduce un plus de oxigen muschilor dumneavoastra. Astfel pentru acei dintre dumneavoastra care includ alergatul sau jogging-ul in rutina zilnica, trebuie sa stiti ca exista un set de exercitii care are ca scop imitarea miscarilor executate in timpul alergatului, si implicit solicitand aceleasi grupe de muschi precum cei ai soldurilor, feselor, coapselor, sau ai toracelui. Scopul acestor exercitii este de a conferi organismului dumneavoastra agilitate, rezistenta si un contur de invidiat, iar tot ceea ce aveti nevoie este un set de 2 scari.

Exercitiul numarul 1

Target: muschii gluteali (fesieri), muschii toracelui si muschii picioarelor
Stati in pozitie verticala la cativa centimetrii de scari, pozitionand varful piciorului drept pe prima treapta, in vreme ce spatele trebuie sa fie drept si mainile pe langa corp. Din aceasta pozitie, schimbati rapid piciorul de pe treapta, avand grija ca toata greutatea corpului sa fie concentrata pe muschii picioarelor si nu pe cei ai soldurilor. Faceti aproximativ 20-40 de pasi intr-o miscare continua.

Exercitiul numarul 2

Target: muschii toracelui, muschii glueali (fesieri), articulatii si gambe
Stati in pozitie verticala cu picioarele departate astfel incat acestea sa fie in aceeasi linie cu umerii, in vreme ce calcaiele trebuie pozitionate spre interior si varfurile degetelor spre exeriorul picioarelor. Indoiti genunchii intr-un unghi de 90 de grade, ridicati mainile la nivelul pieptului, apoi lasati-va in jos pana in momentul in care fesele ajung la nivelul calcaielor. Din aceasta pozitie faceti un salt in fata, inaltand brusc trunchiul, concentrand greutatea corpului pe muschii soldurilor, si folosind mainile pentru executarea saltului. Efectuati aceasta miscare 5-10 ori.

Exercitiul numarul 3

Target: muschii trunchiului, soldurilor, muschii externi si interni ai coapselor si cvadriceps
Stati cu picioarele usor departate, avand genunchii indoiti intr-un unghi de 45 de grade si mainile ridicate in fata la nivelul pieptului. Fara a incorda muschii picioarelor, lasati greutatea corpului pe piciorul stang in vreme ce piciorul drept trebuie sa fie indoit la nivelul feselor. Din aceasta pozitie schimbati greutatea corpului pe piciorul drept, sarind cat mai departe puteti. Mentineti pozitia timp de 3 secunde incercand sa va pastrati echilibrul, si repetati de 10-20 de ori, alternand picioarele intr-o miscare continua.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/outdoor-fitness-sculpting-moves/?page=3