Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii de slabit similare inotului


Autor: george

Multi dintre noi nu considera inotul un sport la indemana in ceea ce priveste intretinerea si tonifierea musculaturii corpului, insa ceea ce nimeni nu poate nega este rolul sau extrem de benefic asupra sanatatii sistemului cardiovascular. Tocmai din aceste motive in prezent exista un set de exercitii care detine capacitatea de a solicita si tonifia aceleasi grupe musculare actionate in timpul inotului. Mai mult decat atat, aceste exercitii fizice au devenit tot mai populare datorita fapului ca pot fi efectuate in confortul propriei locuinte, sunt accesibile si persoanelor care nu stiu sa inoate, si in plus, va scutesc de plata abonamentului la piscina sau bazinul de inot. Scopul acestui tip de exercitii este tonifierea si modelarea corespunzatoare a trupului, precum si imbunatatirea rezistentei muschilor, iar pentru aceasta nu aveti nevoie decat de un set de cordoane elastice sau o banda elastica.

Exercitiul numarul 1

Target: muschii umerilor, ai pieptului (pectorali), muschii spatelui, muschii laterali ai abdomenului, si triceps
Legati banda elastica de un obiect stabil si rezistent, precum tablia de la pat, astfel incat aceasta sa ajunga la nivelul taliei. Apucati cu fiecare mana cate un capat al benzii si faceti un pas in spate pentru ca banda elastica sa fie intinsa. Din aceasta pozitie aplecati trunchiul in fata intr-un unghi de 90 de grade, aducand mainile in spate, pe langa solduri. Mentineti timp de 2 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-20 de ori.

Exercitiul numarul 2

Target: muschii pieptului (pectorali), zona superioara a spatelui, triceps, muschii abdominali, muschii laterali ai abdmomenului si muschii soldurilor
Stati pe covorul medical cu fata spre sol, sprijinindu-va greutatea corpului pe palme si varfurile degetelor de la picioare. Din aceasta pozitie ridicati mana dreapta si rotiti trupul in partea dreapta astfel incat mana dumneavoastra sa puncteze inspre tavan, iar piciorul drept sa fie pozitionat peste piciorul stang. Reveniti la pozitia initiala si repetati de cate 5-10 ori pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 3

Target: muschii mainii, spate, flexorii soldurilor
Stati in pozitie verticala si asezati piciorul stang peste unul dintre capetele cordoanelor elastice, in vreme ce cu ambele maini apucati celalalt capat al acesteia, indoind coatele la nivelul urechilor. Din aceasta pozitie incercati sa intindeti mainile inspre tavan, fara a da drumul cordoanelor elastice, si simultan ridicati piciorul drept pozitionandu-l la nivelul gambei stangi. Mentineti aceasta pozitie timp de 3 secunde, folosind muschii abdominali pentru a va pastra echilibrul. Reveniti incet la pozitia initiala si repetati de 10-20 de ori pentru fiecare parte.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/outdoor-fitness-sculpting-moves/?page=4