Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii de slabit similare mersului pe bicicleta


Autor: george

Mersul pe bicicleta este una dintre cele mai placute forme de petrecere a timpului liber, extrem de populara indiferent de varsta sau sex. Mai mult decat atat, multi dintre medicii cardiologi recomanda exercitiile efectuate atat pe bicicleta clasica, cat si pe cea stationara, ambele avand un efect extrem de benefic pentru pentru imbunatatirea ritmului cardiac si a functionarii sistemului cardiovascular. Chiar si in aceste conditii, acest tip de exercitiu fizic are la randul sau restrictii impuse de climat, sau chiar aglomeratia orasului in care traim, sau costurile (pentru unii prea mari) ale bicicletei stationare. In acest sens insa, trebuie sa stiti ca puteti efectua un anumit set de exercitii ce implica miscari similare mersului pe bicicleta, scopul acestora fiind fortifierea musculaturii soldurilor, a muschilor fesieri si a picioarelor. Mai mult decat atat, pentru efectuarea acestor exercitii fizice nu este nevoie decat de o minge medicinala.

Exercitiul numarul 1

Target: muschii gluteali (fesieri), articulatii si gambe
Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate si mainile pe langa corp. Faceti cu piciorul drept un pas in fata, indoind genunchiul intr-un unghi de 90 de grade. Din aceasta pozitie executati un salt de cativa centimetri in fata ajutandu-va de maini. Reveniti la pozitia initiala pentru a repeta de cate 5-10 ori pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 2

Target: zona mediana si lombara a spatelui, muschii toracelui, muschii gluteali si articulatii
Pozitionati abdomenul pe mingea medicinala, in vreme ce talpile trebuie sa fie asezate pe partea de jos a unui perete. Din aceasta pozitie incercati sa va ridicati usor abdomenul de pe mingea medicinala, formand un unghi de 45 de grade. Mentineti timp de 3 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-20 de ori.

Exercitiul numarul 3

Target: zona lombara, muschii abdominali, muschii soldurilor, muschii gluteali (fesieri) si articulatii
Stati pe spate, pe covorul medical cu gambele asezate pe mingea medicinala, si mainile intinse pe langa cap. Din aceasta pozitie ridicati usor soldurile si rostogoliti mingea medicinala pana in momentul in care genunchii sunt indoiti intr-un unghi de 90 de grade si talpile pe minge. Rostogoliti din nou mingea pentru a reveni la pozitia initiala si repetati de 10-20 de ori.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/outdoor-fitness-sculpting-moves/?page=5