Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii de tonifiere efectuate in aer liber


Autor: george

Desi multi dintre noi pot fi sceptici in ceea ce priveste eficienta exercitiilor fizice efectuate in aer liber, fiind lipsiti de toate acele echipamente dintr-o sala de gimnastica, specialistii in fitness, impreuna cu medicii sustin ca aceasta este poate una dintre cele mai sanatoase metode de tonifiere a musculaturii si asta in timp ce organismul si creierul dumneavoastra primesc plusul de oxigen atat de important pentru functionarea acestora la parametrii normali.

Exercitiul numarul 1

Target: muschii pectorali, muschii umarului, triceps si muschii abdominali
Stati la cativa centimetri in spatele unei banci cu picioarele usor departate si mainile pe langa corp. Din aceasta pozitie asezati mainile pe spatarul bancii aplecand usor trunchiul in fata si, in acelasi timp, avand grija ca spatele sa ramana drept. Aplecati trunchiul in fata sprijinindu-va pe palme, mentineti 1 secunda apoi ridicati trunchiul fara a lua mainile de pe spatarul bancii. Exact inainte ca mainile sa fie perfect intinse ridicati mana dreapta si asezati-o pe umarul stang. Pozitionati rapid mana dreapta inapoi pe spatarul bancii si repetati aceasta miscare de cate 12 ori pentru fiecare parte pastrand un ritm alert.

Exercitiul numarul 2

Target: muschii umarului, muschii pectorali, muschii spatelui si muschii abdominali
Stati in apropierea unui copac cu fata spre sol si lasati greutatea corpului pe antebrate si picioare. Din aceasta pozitie asezati pe rand talpile pe trunchiul copacului si faceti cativa pasi pe acesta, astfel incat trupul dumneavoastra sa fie paralel cu solul. Mentineti timp de 10 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de 2 ori. Pentru a usura acest exercitiu, incepatorii pot efectua 2 flotari clasice, in vreme ce pe masura ce progresati mariti timp de mentinere a echilibrului cu cate 10 secunde pana in momentul in care ajungeti la perioada de 1 minut.

Exercitiul numarul 3

Target: muschii gluteali (fesieri), muschii soldurilor si muschii picioarelor
Stati in fata unei banci in pozitie verticala cu spatele drept, mainile pe solduri si picioarele usor departate. Din aceasta pozitie pasiti pe banca respectiva cu piciorul drept si simultan ridicati piciorul stang si extindeti-l in lateral incordand muschii fesieri. Incercand sa ramaneti in echilibru pe piciorul drept in timp ce executati cu piciorul stang miscari largi, circulare. Reveniti la pozitia initiala si repetati de cate 12 ori pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 4

Target: muschii gluteali (fesieri) si muschii picioarelor
Stati cu spatele la o banca si tineti picioarele usor departate si mainile pe langa corp. Impreunati mainile si ridicati-le la nivelul pieptului tinand coatele indoite, apoi ridicati piciorul stang pana la nivelul soldului si indoind genunchiul drept asezati-va pe banca. Mentineti o secunda apoi ridicati-va rapid de pe banca, avand grija ca piciorul stang sa ramana deasupra solului. Reveniti la pozitia initiala si repetati de cate 12 ori pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 5

Target: muschii abdominali, muschii laterali ai abdomenului si flexorii soldurilor
Stati pe sezut pe marginea unei banci si asezati mainile in spatele dumneavoastra cu degetele orientate in fata. Mentinand pozitia neutra a coloanei vertebrale, aplecati trunchiul usor in fata si ridicand picioarele indoiti genunchii intr-un unghi de 90 de grade. Tinand pieptul in fata si umerii in spate coborati piciorul drept pana in momentul in care atingeti cu calcaiul solul, mentineti 1 secunda apoi ridicati din nou piciorul si repetati de cate 10 ori pentru fiecare parte. Pentru a adauga un plus de dificultate intre repetitii intindeti picioarele in fata (fara a le cobori pe sol).

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/total-body/park-workout/

Comentarii

Am terminat astazi cura cu Metadrol pe care am tinut-o pe o perioada de 3 luni de zile. Pana acum sunt multumit de rezultate. Produsul m-a ajutat sa-mi imbunatatesc masa musculara si am castigat destul de mult si la capitolul forta. Chiar nu ma asteptam ca produsul sa actioneze atat de rapid.  Primele rezultate au aparut la mine la cca 3 saptamani de la inceperea curei!

Fac sala de 3 ori pe saptamana si pe langa suplimentul asta am mai luat si niste proteine!

 

 

Suplimentele pot ajuta destul de mult la depunerea de masa musculara. Cu un program de exercitii bine pus la punct, cu o alimentatie adecvata si cu un supliment eficient poti sa obtii rezultate excelente!

Trebuie sa incerci sa cauti cat mai multe metode prin care poti sa depui masa musculara.  Si eu folosesc ca si supliment pentru cresterea fortei Metadrol si sunt destul de multumit de rezultatele la care am ajuns cu el!

M-am documentat si eu despre produsul asta si am dat de el pe un site polonez de culturisti. Cica foarte multi culturisti polonezi il folosesc. Apai cat e minciuna si cat e adevar nu se stie. M abate gandul sa-l testez si eu, dar inainte m-ar interesa daca produsul asta e acelasi cu produsul Methadrol. Daca stie careva il rog sa-mi spuna si mie!

Multumesc mult!

Intra destul de bine suplimentul asta.  Eu ma pregatesc cu suplimentul asta de 5-6 luni si sunt supermultumit de rezultatele pe care le-am obtinut pana acum. O sa trag in continuare tare la sala pentru ca vreau neaparut  sa pun muschi calumea!

 

 

Si pe mine ma ajuta Metadrolul sa rezist mai mult in timpul sedintelor  de antrenament. Il iau de 3 luni de zile si primele rezultate cu el (o forta mai mare) le-am simtit dupa 2 saptamani. Fac saptamnal 4 sedinte de antrenament. Per ansamblu snt multumit de acest supliment!

Eu pe langa exercitiile astea pe care le fac la o intensitate destul de mare, folosesc si un supliment facut din plante pentru a mari forta si  pentru a rezista mai mult in timpul antrenamentelor. Produsul se numeste Metadrol si l-am luat de pe www.metadrol.ro

Daca o sa mearga la fel in continuare o sa acumulez ceva masa musculara:)

Am terminat astazi cura cu Metadrol pe care am tinut-o pe o perioada de 3 luni de zile. Pana acum sunt multumit de rezultate. Produsul m-a ajutat sa-mi imbunatatesc masa musculara si am castigat destul de mult si la capitolul forta. Chiar nu ma asteptam ca produsul sa actioneze atat de rapid.  Primele rezultate au aparut la mine la cca 3 saptamani de la inceperea curei!

Fac sala de 3 ori pe saptamana si pe langa suplimentul asta am mai luat si niste proteine!

 

 

Suplimentele pot ajuta destul de mult la depunerea de masa musculara. Cu un program de exercitii bine pus la punct, cu o alimentatie adecvata si cu un supliment eficient poti sa obtii rezultate excelente!

Trebuie sa incerci sa cauti cat mai multe metode prin care poti sa depui masa musculara.  Si eu folosesc ca si supliment pentru cresterea fortei Metadrol si sunt destul de multumit de rezultatele la care am ajuns cu el!

M-am documentat si eu despre produsul asta si am dat de el pe un site polonez de culturisti. Cica foarte multi culturisti polonezi il folosesc. Apai cat e minciuna si cat e adevar nu se stie. M abate gandul sa-l testez si eu, dar inainte m-ar interesa daca produsul asta e acelasi cu produsul Methadrol. Daca stie careva il rog sa-mi spuna si mie!

Multumesc mult!

Intra destul de bine suplimentul asta.  Eu ma pregatesc cu suplimentul asta de 5-6 luni si sunt supermultumit de rezultatele pe care le-am obtinut pana acum. O sa trag in continuare tare la sala pentru ca vreau neaparut  sa pun muschi calumea!

 

 

Pagini