Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii pentru aripioarele de pe solduri


Autor: george

Pentru fiecare dintre noi aripioarele de pe solduri reprezinta una ditre cele mai neplacute, dar si inestetice probleme. Mai mult decat atat, cu siguranta ca majoritatea celor care au incercat sa le elimine fie prin dieta, fie cu ajutorul exercitiilor fizice, au putut constata cu deziluzie ineficineta acestor demersuri. In aceasta privinta, studiile realizate recent au putut releva faptul ca singura metoda de a inlatura definitiv aripioarele de pe solduri, este de a mari gradual dificultatea al exercitiilor efectuate. Astfel, unul dintre aceste programe presupune executarea unor seturi de exercitii pentru toate nivelele. Aceste exercitii au capacitatea de a solicita toate grupele musculare vizate, precum muschii abdominali, pectorali, fesieri, dar si cei ai coapselor sau mainilor. Deasemenea, pentru ca aceste exercitii sa va ofere rezultatele dorite, este necesar ca ele sa fie efectuate de 2-3 ori pe saptamana, in seturi de cate 12-15 repetitii, alaturi de un program zilnic de exercitii cardiovasculare.

Exercitii pentru incepatori

Stati pe covorul medical spirijindu-va greutatea corpului pe partea stanga, tinand in acelasi timp piciorul drept peste cel stang. Din aceasta pozitie, intindeti mana dreapta inspre partea dreapta, apoi incercati sa indoiti usor talia aducad fesele in spate si aduceti mana dreapta deasupra genunchiului.

Exercitii cu un grad de dificultatea mediu

Incepeti acest exercitiu in aceeasi pozitie ceruta si de exercitiul pentru incepatori. Din aceasta pozitie, incercati sa va ridicati corpul de pe sol, sprijinindu-va greutatea pe antebratul mainii stangi si pe piciorul stang. Ridicati piciorul drept pana la nivelul soldurilor sau mai sus si in acelasi timp intindeti mana dreapta inspre tavan. Mentineti aceasta pozitie timp de 30-60 de secunde.

Exercitii cu un grad de dificultate avansat

Incepeti acest exercitiu in aceeasi pozitie ceruta de cel pentru incepatori si ridicati ambele picioare de pe covorul medical, avand genunchii indoiti si sprijinindu-va greutatea trupului pe antebratul stang si soldul stang. Pozitionati mana dreapta pe cap si, tinand in continuare genunchii indoiti, incercati sa ii aduceti inspre piept pentru a atinge cotul drept.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/firm-your-flab-zones/?page=1

Comentarii