Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii pentru inotatori


Autor: bcristina

Asemeni oricarui alt sport, in prezent exista o serie de exercitii fizice pentru inotatori. Acestea au rolul de a creste viteza de inot, precum si de a imbunatati conditia fizica a inotatorului.

Aceste exercitii au o durata de 75 pana la 90 de minute, insa, daca aceasta perioada de timp vi se pare prea mare, programul poate fi miscorat. Atentie, insa, intrucat nu trebuie sa excludeti de fiecare data aceeasi parte a exercitiilor. Programul de exercitii pentru inotatori este unul destul de flexibil, permitand alegerea vitezei si a stilului de inot. In mod normal perioada de timp in care va odihniti are capacitatea de a creste viteza de inot.

Sfaturile specialistilor in aceasta privinta sunt urmatoarele:

  1. Cu cat va odihniti mai mult, cu atat veti inota mai repede.

  2. Prima partea a exercitiilor trebuie sa aiba un grad de dificultate simplu pana la moderat, precum si sa permita alegerea unui stil de inot liber.

  3. Daca obositi, sistati imediat efectuarea exercitiilor. Acestea pot fi reluate pe masura ce organismul se obisnuieste cu efortul fizic.

  4. Contrar gandirii populare, cheia pentru a deveni un inotator mai bun este refacerea organismului dupa efectuarea exercitiilor fizice si nu antrenandu-va necontenit.

  5. Inotul ar trebui sa fie un sport efectuat din pasiune, motiv pentru care exercitiile trebuie sa fie amuzante.

  6. Evitati rutina. Acest lucru poate fi realizat schimband periodic stilul de inot.
Bibliografie

http://swimming.about.com/od/aboutsswimworkouts/a/swimworkout1.htm

Tip exercitiu