Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii pentru modelarea muschilor fesieri


Autor: george

Dintotdeauna visul fiecarei femei si al fiecarui barbat a fost sa aiba muschii fesieri puternici si bine conturati. Acest "ideal" pare sa devina tot mai greu de atins in ultima vreme si asta datorita faptului ca traiul dezorganizat si aglomerat pe care cei mai multi dintre noi il ducem, ne lasa mult prea putin timp liber pentru noi insine. Tocmai in intampinarea acestei categorii de oameni au venit cei care au reusit sa puna bazele unui program de exercitii fizice menit sa dea conturul dorit muschilor fesieri. Chiar si in aceste conditii dieta echilibrata ramane un factor important pentru reusita demersului dumneavoastra, cele mai recomandate fiind fructele si legumele, dar si alimentele proaspete.

Exercitii pentru incepatori

Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate si, faceti un pas in fata cu piciorul stang indoind genunchiul in asa fel incat coapsa dumneavoastra stanga sa fie paralela cu solul, in vreme ce mainile trebuie ridicate deasupra capului. Reveniti la pozitia initiala si repetati si pentru cealalta parte.

Exercitii cu un grad mediu de dificultate

Stati in pozitie verticala cu spatele drept, iar cu piciorul stang faceti un pas in lateral indoind genunchiul, in timp ce cu mainile incercati sa atingeti laba piciorului stang. Reveniti la pozitia initiala si, simultan, ridicati mainile si balansati-le inspre partea dreapta. Repetati si pentru cealata parte.

Exercitii cu un grad avansat de dificultate

Stati in pozitie verticala cu spatele drept si mainile pe langa corp, iar cu piciorul drept faceti un pas in lateral indoind genunchiul astfel incat coapsa dumneavoastra sa fie paralela cu solul. Reveniti la pozitia initiala si ridicati genunchiul drept la nivelul soldului, intinzand in acelasi timp mainile pe langa cap. Mentineti timp de 3 secunde, relaxati si repetati si pentru cealalta parte.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/firm-your-flab-zones/?page=4