Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii pentru musculatura picioarelor


Autor: george

In prezent, tot mai multa lume isi concentreaza atentia asupra exercitiilor fizice menite nu numai sa ne scape de kilogramele in plus, ci si pentru a intretine si fortifia musculatura corpului. In acest sens, specialistii in domeniu avertizeaza asupra faptului ca o atentie deosebita trebuie acordata muschilor picioarelor si asta cu atat mai mult, cu cat alaturi de spate, aceste membre sunt supuse unei tensiuni extrem de mari peste zi. Mai mult decat atat, cele mai multe leziuni aparute la nivelul picioarelor se datoreaza flexibilitatii si rezistentei musculare reduse.

In ceea ce priveste natura exercitiilor efectuate pentru musculatura picioarelor, acestea sunt adaptate pentru toate nivelele (incepatori, mediu si avansat) si, in plus, programul poate fi executat in confortul propriei locuinte, fara a fi nevoit sa investiti bani si timp pentru a merge la sala.

Exercitii pentru incepatori

Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate si pozitionati mainile pe marginea unei mese, sau a altei suprafete plane si stabile. Din aceasta pozitie, ridicati calcaiele de pe sol si indoiti genunchii aducand fesele in spate, pana in momentul in care coapsele sunt paralele cu solul. Reveniti la pozitia initiala usor, incordand muschii gluteali.

Exercitii cu un grad mediu de dificultate

Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate, spatele drept si mainile pe langa corp. Din aceasta pozitie, faceti cu piciorul stang un pas in spate, pozitionandu-l in dreptul piciorului drept, apoi indoiti genunchii si extindeti mana stanga in fata, iar mana dreapta in spate. Reveniti la pozitia initiala si repetati aceasta miscare si pentru cealalta parte.

Exercitii cu un grad avansat de complexitate

Stati pe covorul medical cu genunchii indoiti in asa fel, incat coapsele sa fie paralele cu solul si genunchii in aceeasi linie cu degetele de la picioare. Din aceasta pozitie, faceti un salt in aer ridicand mainile deasupra capului. Aterizati usor pe varfurile de la picioare si reveniti la pozitia initiala pentru cateva repetitii.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/firm-your-flab-zones/?page=3