Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii pentru picioare si fese la gravide


Autor: george

Target

  • muschii picioarelor si muschii gluteali (fesieri)

Pozitia de inceput

  • Stati in pozitie verticala in fata unui stepper cu picioarele usor departate, spatele drept si mainile pe langa corp.

Desfasurarea exercitiului

  • Din aceasta pozitie, tinand spatele drept pasiti cu piciorul drept pe stepper ridicand odata cu acesta si trunchiul. Coborati de pe stepper asezand mai intai piciorul stang pe sol, apoi pe cel drept pana in momentul in care va aflati in pozitia initiala. Efectuati aceasta miscare incepand de data aceasta cu piciorul stang . Executati 1-2 seturi de 20-30 de repetitii alternand picioarele, facand o pauza de 2 minute intre seturi.

Recomandare

  • Asigurati-va ca stepperul sau platforma pe care o folositi este sigura iar pe durata exercitiului tineti spatele drept.
  • Pentru a fi mai usor la inceput, sustineti spatele cu mainile si indoiti genunchiul piciorului de pe stepper intr-un unghi de 90 de grade.
  • De asemenea, daca este mai confortabil pentru dumneavoastra, puteti folosi un covor medical.
  • Inspirati si ridicati spatele si fesele doar putin, eventual stand pe varfuri, expirati si reveniti la pozitia initiala, pastrand pozitia neutra a coloanei vertebrale.
  • Efectuati 1-2 seturi pentru acesta alternativa a exercitiului initiala de cate 10-15 repetitii.

Indicatii speciale

  • Este foarte important ca exercitiul sa fie evitat dupa primul trimestru de sarcina datorita greutatii fatului, fapt ce ar putea impiedica vascularizarea corespunzatoare la nivelul organelor genitale si al placentei.

Echipamente

  • Stepper
Bibliografie

http://babyfit.sparkpeople.com/exercises-printable.asp