Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii pentru slabit efectuate in aer liber


Autor: george

Cunoastem cu totii care sunt beneficiile date de exercitiile fizice, insa ce poate fi mai sanatos pentru organismul nostru decat efectuarea acestora in aer liber? In plus, asa cum s-a putut dovedi stiintific, timpul petrecut in natura nu numai ca aduce un plus de oxigen corpului nostru, dar are totodata capacitatea de a relaxa mintea si de a ne elibera de stresul de peste zi. Deasemenea optand pentru acest tip de exercitii nu numai ca economisiti timpul necesar deplasarii spre sala de gimnastica, dar economositi si bani.

Exercitiul numarul 1

Target: muschii abdominali, muschii lombari, flexorii soldurilor, articulatii si muschii gluteali
Stati pe spate pe covorul medical cu genunchii indoiti si coapsele alipite, in vreme ce mainile trebuie sa fie intinde in spate, pe langa cap. Din aceasta pozitie ridicati genunchiul stang intr-un unghi de 45 de grade fata de sol, si sprijinind piciorul pe cel drept ridicati usor partea inferioara a trupului (atentie insa ca umerii si partea superioara a trunchiului sa ramana pe sol). Mentineti timp de 3 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-20 de ori pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 2

Target: muschii abdominali, muschii laterali abdominali, zona mediana si inferioara (lombara) a spatelui
Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate, spatele drept si mainile intinse in lateral, la nivelul pieptului. Din aceasta pozitie aplecati trunchiul in fata intr-un unghi de 90 de grade si indoiti usor genunchii, apoi rasucind trunchiul in partea stranga atingeti cu mana dreapta laba piciorului stang. Reveniti la pozitia initiala si repetati pentru fiecare parte de 20 de ori, intr-o miscare continua.

Exercitiul numarul 3

Target: muschii abdominali, gluteali, articulatii, gambe
Stati in pozitie verticala cu picioarele departate, coatele indoite si mainile ridicate la acelasi nivel cu umerii. Din aceasta pozitie indoiti genunchii intr-un unghi de 90 de grade, mentineti timp de 3 secunde, apoi sprijinindu-va pe piciorul drept intorcati-va trupul spre directia opusa. Repetati aceasta miscare pentru a reveni la pozitia initiala. Efectuati aceasta miscare de 10 ori pentru fiecare parte.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/outdoor-fitness-sculpting-moves/?page=2