Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii pentru solduri, fese si coapse la gravide


Target : Muschii cvadricepsi, muschii externi ai coapselor, muschii gluteali sau fesieri si muschii soldurilor.

Pentru incepatori : Pozitia initiala este verticala, asezata in spatele unui scaun cu picioarele indepartate astfel incat acestea sa se afle in aceeasi linie cu linia umerilor si tinandu-se cate o gantera in fiecare mana.

Pentru avansati : Pozitia initiala este verticala, cu picioarele indepartate in asa fel incat sa ramana in aceeasi linie cu linia umerilor si in fiecare mana se tine cate o gantera.

Indiferent de gradul de dificultate la care va incadrati, se indoaie usor genunchii incordandu-se muschii gluteali. Se expira si se ridica picioarele in lateral, se inspira si se revine la pozitia initiala. Se efectueaza cate unul sau doua seturi de cate zece pana la cincisprezece repetitii pentru fiecare picior in parte.

Recomandare : Pentru efectuarea cu usurinta a acestui exercitiu puteti sa renuntati la gantere. De asemenea, trebuie sa  aveti grija ca genunchii sa nu depaseasca linia degetelor membrelor inferioare.

Bibliografie

http://babyfit.sparkpeople.com/pregnancy-exercise.asp?ID=236