Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii pentru tonifierea soldurilor si a tricepsilor


Autor: george

Cu siguranta fiecare dintre noi s-a confruntat macar o data in viata cu problemele impuse de aparitia aripioarelor de pe solduri, constatand in acelasi timp cat este de greu de inlaturat acest exces de tesut adipos. In aceasta privinta, studiile realizate recent, au relevat faptul ca pentru a inlatura aripioarele nedorite din aceasta zona este necesara urmarea unui program de exercitii fizice sustinut, in care gradul de dificultate sa fie crescut gradual, specialistii sustinand ca in momentul in care un anumit tip de exercitii devine extrem de usor de executat, este cazul sa treceti la urmatorul nivel. Mai mult decat atat, aceste exercitii fizice pot fi execute chiar la dumneavoastra acasa, avand in acest fel posibilitatea de a va organiza programul in functie de celelalte activitati zilnice, fara a pierde timp sau bani pentru a merge la sala. Chiar si in aceste conditii, alimentatia echilibrata si bogata in vitamine nu trebuie neglijata, aceasta aducand un plus de energie organismului si prevenind acumularea excesiva de grasimi.

Exercitii pentru incepatori

Stati in pozitie verticala cu genunchii usor indoiti, spatele drept si tineti in fiecare mana cate o gantera. Aplecati trunchiul intr-un unghi de 45 de grade si aduceti mainile in fata pana in momentul in care acestea aproape ca sunt alipite. Din aceasta pozitie, aduceti mainile in spate indoind coatele intr-un unghi de 90 de grade si rotiti antebratele astfel incat palmele sa fie orientate inspre tavan. Desfaceti pumnii si incercati sa sustineti ganterele pe palme, mentinand aceasta pozitie timp de 3 secunde.

Exercitii cu un grad mediu de dificultate

Stati in pozitie verticala si tineti in mana dreapta o gantera. Ridicati piciorul stang si asezati talpa pe coapsa dreapta, astfel incat pozitia sa fie confortabila pentru dumneavoastra si, incordand muschii abdomenului, aplecati putin trunchiul in fata. Aduceti mana dreapta in spate si indoiti cotul intr-un unghi de 90 de grade. Reveniti la pozitia initiala si repetati acest exercitiu schimband gantera in mana stanga.

Exercitii cu un grad avansat de dificultate

Stati in pozitie verticala si pozitionati talpa piciorului stang peste piciorul drept, la fel ca in exercitiu anterior. Sustineti cu ambele maini unul dintre capetele unei gantere si ridicati mainile deasupra capului, apoi indoiti coatele, in asa fel incat gantera sa ajunga la nivelul spatelui. Efecuati aceasta miscare de 12 ori, apoi tinand coatele indoite incercati sa apropiati mainile. Repetati de 8-10 ori si reveniti la pozitia initiala.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/firm-your-flab-zones/?page=2