Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii pentru tonifierea zonelor problema in 3 miscari


Autor: george

Stim cu totii cat este de pretios timpul liber pentru fiecare dintre noi si asta cu atat mai mult cu cat traiul pe care il ducem in prezent ne lasa mult prea putin timp liber pentru nevoile personale. Pentru acestia dintre dumneavoastra, specialistii in programe de slabit au pus bazele unui set de exercitii menite sa actioneze asupra zonelor problematice din doar 3 miscari.

Exercitiul numarul 1

Target: muschii umerilor, zona lombara, muschii fesieri (gluteali) si cvadriceps
Stati in pozitie verticala pe covorul medical cu picioarele departate, astfel incat acestea sa fie in aceeasi linie cu umerii, in vreme ce mainile trebuie sa fie ridicate deasupra capului. Din aceasta pozitie, faceti un pas in fata cu piciorul stang si indoiti ambii genunchi intr-un unghi de 90 de grade. Reveniti la pozitia initiala fara a schimba pozitia mainilor si repetati de 10 ori, alternand picioarele.

Exercitiul numarul 2

Target: muschii umerilor, muschii pectorali, si triceps
Stati pe covorul medical in pozitie verticala cu picioarele usor departate. Din aceasta pozitie, aplecati truchiul in fata lasand mainile pe sol, apoi pe palme deplasati-va cativa centimetrii pana in momentul in care spatele dumneavoastra este drept. Asezati genunchii pe sol si efectuati o flotare. Ridicati genunchii, si tot cu ajutorul mainilor reveniti la pozitia initiala pentru a repeta de 10 ori.

Exercitiul numarul 3

Target: muschii umerilor, zona lombara si cvadriceps
Stati pe covorul medical cu fata spre sol, tinand picioarele alipite si intinse in fata si in fiecare mana cate o gantera. Ridicati mainile in lateral astfel incat corpul dumneavoastra sa imite forma literei T, apoi, indreptand mainile catre tavan ridicati simultan zona superioara a trunchiului, precum si picioarele. Mentineti timp de 3 secunde si repetati de 10 ori.

Exercitiul numarul 4

Target: muschii gluteali (fesieri), muschii coapselor, articulatii si muschii gambelor
Stati in pozitie verticala si faceti cu piciorul stang un pas in fata indoind genunchiul intr-un unghi de 90 de grade. Expirati si faceti un salt in aer, schimband pozitia picioarelor. Efectuati un set de 10 repetitii.

Exercitiul numarul 5

Target: muschii umerilor, muschii pectorali, triceps, muschii abdominali si zona lombara
Stati cu fata spre sol pe covorul medical sprijinindu-va greutatea corpului pe palme si varfurile degetelor de la picioare. Din aceasta pozitie, coborati pe sol cotul si antebratul mainii drepte, apoi repetati aceasta miscare si pentru partea stanga. Reveniti la pozitia initiala si repetati de 6 ori.

Exercitiul numarul 6

Target: muschii umerilor, muschii pectorali, triceps, muschii abdominali, zona lombara, muschii gluteali (fesieri), si articulatii
Stati pe covorul medical pe piciorul stang si tineti in fiecare mana cate o gantera. Din aceasta pozitie, aplecati trunchiul in fata intinzand mainile si ridicand piciorul drept in spate. Mentineti timp de o secunda, reveniti la pozitia initiala si repetati de 15 ori pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 7

Target: muschii abdominali, muschii fesieri, articulatii, muschii coapselor si muschii gambelor
Stati pe covorul medical cu fata spre sol lasand greutatea trupului pe pumni si degetele de la picioare (dificultatea acestui exercitiu consta in faptul ca in fiecare pumn trebuie sa tineti cate o gantera). Indoiti genunchii si faceti un salt in fata pentru a ajuge cu picioarele in dreptul mainilor. Din aceasta pozitie faceti un salt in inaltime, aterizati cu genunchii indoiti, pozitionati mainile inapoi pe sol si reveniti la pozitia initiala. Repetati de 10 ori.

Exercitiul numarul 8

Target: biceps si muschii abdominali
Incepeti acest exercitiu in aceeasi pozitie ceruta de exercitiul anterior, deasemenea, tinand cate o gantera in fiecare mana apoi ridicati mana stanga spre piept tinand cotul indoit. Reveniti la pozitia initiala si repetati de 10 ori pentru fiecare parte.

Exercitiul numarul 9

Target: muschii pectorali si muschii abdominali
Stati pe spate pe covorul medical cu picioarele alipite si ridicate cativa centimetri deasupra solului, in vreme ce in fiecare mana tineti cate o gantera, avand coatele indoite intr-un unghi de 90 de grade. Inspirati si aduceti mainile spre sol, iar simultan ridicati picioarele pana cand acestea ajung intr-un unghi de 120 de grade fata de sol. Expirati si reveniti la pozitia initiala pentru a repeta de 10 ori.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/burn-fat/target-every-trouble-zone-in-3-moves/?page=1