Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Exercitii pentru zona lombara si muschii picioarelor la gravide


Autor: george

Target:

  • muschii inferiori ai spatelui (lombari) si muschii picioarelor

Pozitia de inceput

  • Pastrand pozitia neutra a coloanei vertebrale asezati o minge medicinala intre perete si zona mediana a spatelui si departati picioarele in asa fel incat acestea sa fie in aceeasi linie cu umerii, in vreme ce in fiecare mana trebuie sa tineti cate o gantera.

Desfasurarea exercitiului

  • Din aceasta pozitie indoiti genunchii intr-un unghi de 90 de grade, incet intr-un interval de 3 secunde, mentineti alte 3 secunde si reveniti intr-un interval de 2 pentru a repeta.

Recomandare

  • Inainte de a efectua acest exercitiu, asigurati-va ca picioarele sunt la o distanta destul de mare fata de perete petntru a va permite sa indoiti genunchii intr-un unghi de 90 de grade.
  • De asemenea, este foarte important ca in momentul in care indoiti genunchii acestia sa nu depaseasca linia degetelor de la picioare, iar fesele sa fie usor sub mingea medicinala.

Echipamente

  • Minge medicala
  • Gantere
Bibliografie

http://babyfit.sparkpeople.com/exercises-printable.asp