Termen cautat
Grupe musculare
Echipamente folosite

Metode eficiente de ardere a caloriilor


Autor: george

Tinand cont de faptul ca traim intr-o epoca in care viteza defineste aproape toate aspectele vietii cotidiene, specialistii fitness au pus bazele unui program pentru slabit eficient care sa va ajute sa ardeti caloriile intr-un interval de timp scazut si asta chiar la dumneavoastra acasa. Pentru ca acest tip de exercitii sa va ofere rezultatele scontate, este necesar sa efectuati de cel putin 2 ori pe saptamana fiecare dintre cele 5 seturi propuse.

Setul 1

Cardio: stati in pozitie verticala cu spatele drept si picioarele usor departate si, tinand capetele unei coarde in fiecare mana, efectuati cateva sarituri (daca nu doriti sa achizitionati o coarda puteti efectua doar miscarile care presupun saritul coardei inaltandu-va foarte putin de la sol si tinand calcaiele alipite).

Exercitiu de intarire: tineti in fiecare mana cate o gantera si pozitionati piciorul stang in fata celui drept. Aplecati trunchiul usor in fata intr-un unghi de 45 de grade si asezati palma stanga peste coapsa stanga. Ridicati ganterele pana la nivelul pieptului tinand cotul lipit de cutia toracica. Reveniti la pozitia initiala si repetati aceasta miscare pentru si pentru mana dreapta, apoi tineti picioarele aliniate si repetati cu ambele maini.

Setul 2

Cardio: stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate si tinand in fiecare mana cate o gantera ridicati mainile pana la nivelul umerilor avand coatele indoite. Din aceasta pozitie, executati un salt in inaltime departand picioarele si simultan ridicati mainile deasupra capului. Reveniti la pozitia initiala si repetati.

Exercitiu de intarire: stati pe covorul medical cu fata spre sol si lasati greutatea corpului pe palme si degetele de la picioare. Din aceasta pozitie aplecati trunchiul spre sol indoind coatele intr-un unghi de 90 de grade. Reveniti la pozitia initiala si repetati.

Setul 3

Cardio: Stati in pozitie verticala cu picioarele cat mai departate si mainile pe langa corp. Faceti cu piciorul stang un pas in fata indoind genunchiul intr-un unghi de 90 de grade si, pastrand piciorul drept extins in spate, aduceti mana dreapta in fata paralel cu varful piciorului stang. Din aceasta pozitie, efectuati rapid un salt spre partea dreapta aducand piciorul drept in fata si repetati miscarea anterioara si pentru aceasta parte.

Exercitiul de intarire: stati pe marginea unui scaun sau a unei banci pentru exercitii si pizitionati mainile pe marginea acestuia cu degetele orientate in fata. Din aceasta pozitie ridicati fesele de pe scaun si aplecati-va in fata lui, fara a ridica si mainile de pe scaun si in acelasi timp indoind coatele intr-un unghi de 90 de grade. Incordand muschii abdominali si tricepsii, ridicati usor trunchiul apoi reveniti la pozitia initiala. La a doua repetitie ridicati si piciorul drept extinzandu-l in fata.

Setul 4

Cardio: Stati in pozitie verticala cu mainile pe langa corp si picioarele departate, apoi faceti cu piciorul stang un pas in spate indoind ambii genunchi si aducand mainile spre sol. Din aceasta pozitie executati un salt in inaltime si simultan intindeti mainile pe langa cap. Reveniti la pozitia initiala si repetati.

Exercitiul de intarire: stati in pozitie verticala cu picioarele alipite, mana dreapta pe sold si tineti in mana stanga ambele gantere. Ridicati piciorul drept tinand genunchiul indoit si aduceti mana stanga pana la nivelul coapsei, apoi indoiti cotul pana in momentul in care palma ajunge la nivelul umarului. Repetati aceasta miscare si pentru cealalta parte pastrand o miscare continua.

Setul 5

Cardio: stati pe covorul medical cu fata spre sol si sprijiniti greutatea corpului pe palme si degetele de la picioare. Din aceasta pozitie ridicati piciorul drept si indoind genunchiul aduceti-l pana la nivelul pieptului, atingand cu talpa solul. Rapid, schimbati picioarele si repetati de cateva ori mentinand o miscare continua.

Exercitii de intarire: stati pe spate pe covorul medical cu mainile deasupra cefei si picioarele perfect intinse in fata. Din aceasta pozitie, ridicati genunchiul drept spre piept si simultan aduceti cotul stang inspre genunchiul drept. Mentineti timp de 1 secunda, reveniti la pozitia initiala si repetati si pentru cealalta parte.

Setul 6

Cardio: stati in pozitie verticala cu mainile pe langa corp, picioarele usor departate si spatele drept. Din aceasta pozitie, stangand pumnii, ridicati mainile pana la nivelul trunchiului, pastrand coatele lipite de cutia toracica si extindeti piciorul stang in fata pana in momentul in care acesta ajunge la acelasi nivel cu soldurile. Reveniti la pozitia initiala si repetati pentru cealalta parte.

Exercitiu de intarire: stati pe covorul medical pe partea dreapta si lasati greutatea copului pe palma si piciorul drept. Ridicati coapsele de pe sol si mentineti aceasta pozitie timp de 30 de secunde. Reveniti la pozitia initiala si repetati aceasta miscare si pentru partea stanga. Pentru a treia repetitie lasati greutatea corpului pe ambele maini, stand cu fata spre sol.

Bibliografie

http://www.fitnessmagazine.com/workout/lose-weight/total-body/drop-a-jeans-size-workout/