Denumire
Domeniu
Localitate

Green Net


E-mail

Plaintext email only
Nu
Adresa site: 
Adresa: 
Green Net S.A. 2nd, Ing. George Constantinescu St, 020339
Telefon: 
+40 21 308 26 58; Fax: +40 21 308 26 59
Povestea noastra incepe in 1999 cand, urmare a activitatii si rezultatelor pozitive obtinute, Green Net, divizie a Farmexim-ului, se desprinde de firma - mama si devine o societate comerciala de sine statatoare. Ideea crearii unei firme de import si distributie de produse fitoterapeutice si dermato-cosmetice pe piata romaneasca a aparut ca o reactie la nevoile pietei si din dorinta de a oferi o alternativa viabila la medicamentele de veche generatie si cosmeticele de masa. Astfel, in 1999 am pornit la drum cu multa ambitie alaturi de 4 parteneri straini ce au crezut in viziunea si in sansele noastre de reusita! Pentru succesul de azi le suntem recunoscatori firmelor Aboca, Foltene, Sisma si Skincode, buna reputatie pe care impreuna ne-am creat-o reprezentand cartea noastra de vizita. Daca in 1999 portofoliul nostru era format din 4 firme straine, astazi ne mandrim ca suntem unicul distribuitor si importator in Romania al 14 firme: - Aboca – nr. 1 pe piata suplimentelor alimentare din Italia - Foltene – producator de sampoane si tratamente impotriva caderii parului si a matretii - Sisma – leader in Italia pe piata dischetelor demachiante si a betisoarelor de urechi - Skincode – firma de dermato-cosmetice - Chattem– producator de sampoane impotriva matretii (Selsun) - Erba Vita – producator de suplimenti nutritivi pentru copii - Paglieri Sell System – produse de ingrijire solara (Programme Solaire) - Calzificio Pinelli – producator de ciorapi medicinali si colanti anticelulitici (Solidea) - Sante Beaute – produse anticelulitice (Lineance) - Nature’s – produse dermato-cosmetice pe baza de vin Chianti (Beauty Nectar) - Sixtem – plasturi si produse de ingrijire a picioarelor de ultima generatie (BenPed) - Bottega Verde – produse cosmetice - Esi – suplimente alimentare Cu forte de vanzare separate ce isi concentreaza atentia pe cele 2 canale de vanzare majore - farmacii si mass market -, precum si puternica orientare a firmei catre client, sunt factorii cheie ai succesului firmei Green Net!