Poate fi de la ovulele Klion?


Autor: bunny
2 posts / 0 new
Ultima adăugare
Poate fi de la ovulele Klion?

Am introdus aseara primul ovul Klion si de dimineata cand am fost la toaleta mi s-a facut rau, eram palida la fata si aveam stare de ameteala, de lesin, mainile erau albe si imi tremurau, urechile infundate [iar in timp ce se desfundau auzeam un fasait], am transpirat aproape in tot corpul si fruntea mi-a devenit rece... acum nu stiu daca este din cauza unui ovul sau pur si simplu a fost o stare de rau ptr ca m-am ridicat brusc din pat si ptr ca am cam trait niste emotii zilele trecute cu gandul la eventualele efecte ale acestui tratament.
Am mai patit sa fiu aproape de lesin si sa am stari asemanatoare cand am fost la control in legatura cu niste noduli la san si la fel am trait si atunci niste emotii puternice.
Credeti ca este un efect al ovulelor sau sa pun aceasta stare pe fondul stresului?
Sa continui tratamentul macar inca o seara ca sa vad daca voi pati la fel? Mentionez ca am respectat tot ceea ce scrie in prospect.
Va multumesc anticipat.

Re: Poate fi de la ovulele Klion?

Probabil este vorba de stimularea sistemului nervos simpatic secundara unui stress, ceea ce conduce la transpiratii, palpitatii, tremor, anxietate (teama), paloare, etc. Va recomand sa continuati tratamentul cu Klion. Multa sanatate!