Accident Vascular Cerebral


3 posts / 0 new
Ultima adăugare
Accident Vascular Cerebral

Buna ziua;ma numesc Angela si in urma cu doi ani de zile adica 14 Martie 2010 am suferit un Accident Vascular Cerebral Ischemic sylvian dreapta in urma caruia am ramas cu hemipareza stanga predominant facio-brahiala aceasta insemnind si deficit locomotor stanga.Urmez tratament medicamentos constand in:Plavix 75mg,Crestor 10mg,Lucetam 1200mg,Sermion 30mg,Gabagamma 100mg.Fac sport si masaj in fiecare zi;acum in 2012 pot sa zic ca merg binisor dar mana o misc foarte putin.Sunt cateva probleme care au aparut in timp si nu am primit un raspuns concret de la nimeni asa ca as dori daca a mai trecut cineva prin asa ceva sa imi spuna si mie cate ceva.Iata care sunt aceste probleme:in primul rand sunt foarte nervoasa,parca ma enerveaza orice si nu ma pot controla in acele momente;am luat si antidepresive(Extraveral,Stresclin,Sedatif PC,Persen Forte)dar tot am crize de nervi.O alta problema este ca ma trezesc dimineata cu ''capul greu'' si senzatia de apasare in partea din spate a capului;am luat pentru aceasta apasare Lioresal 10mg dar si acesta ajuta pe moment.Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns despre aceste probleme as fi fericita sa aflu mai multe.Va multumesc.

Re: Accident Vascular Cerebral

Buna ziua,

 

O cauza posibila pentru starea de nervozitate pe care o aveti ar putea doza mare de Lucetam pe care o luati; s-ar putea incerca reducerea dozei sau inlocuirea cu un alt medicament nootrop. Ar fi bine sa-i spuneti neurologului dvs. despre aceste simptome pe care le aveti.

Privitor la senzatia de presiunea din zona occipitala a capului, o cauza posibila ar fi hipertensiunea arteriala. Ar trebui monitorizata tensiunea arteriala o perioada (eventual chiar in momentele cand aveti aceste dureri) si ar fi utile o radiografie cervicala de profil (posibila spondiloza cervicala) si un RMN cerebral cu substanta de contrast (posibila formatiune cerebrala/vasculara) (evident, toate acestea, cu recomandarea medicului dvs).

 

Multa sanatate!

Alina D.

Re: Accident Vascular Cerebral

Buna ziua,

 

O cauza posibila pentru starea de nervozitate pe care o aveti ar putea doza mare de Lucetam pe care o luati; s-ar putea incerca reducerea dozei sau inlocuirea cu un alt medicament nootrop. Ar fi bine sa-i spuneti neurologului dvs. despre aceste simptome pe care le aveti.

Privitor la senzatia de presiunea din zona occipitala a capului, o cauza posibila ar fi hipertensiunea arteriala. Ar trebui monitorizata tensiunea arteriala o perioada (eventual chiar in momentele cand aveti aceste dureri) si ar fi utile o radiografie cervicala de profil (posibila spondiloza cervicala) si un RMN cerebral cu substanta de contrast (posibila formatiune cerebrala/vasculara) (evident, toate acestea, cu recomandarea medicului dvs).

 

Multa sanatate!

Alina D.