cheaguri in locul menstruatiei


Autor: ank
4 posts / 0 new
Ultima adăugare
cheaguri in locul menstruatiei

Nu am o menstruatie foarte regulata, mai intarzie din cand in cand cateva zile. Insa in aceasta luna s-a intamplat ceva ce m-a pus pe ganduri: a intarziat aproximativ o saptamana, iar sangerarea nu a fost una normala, ci am avut numai cheaguri pe care le eliminam cand mergeam la baie. Toata perioada absorbantul a fost intact. In plus, ma dor in continuare sanii (aceeasi durere pe care o aveam inainte de a incepe menstruatia). Sunt casatorita, dar nu incec sa fac copii si nici nu iau anticonceptionale. Este posibil sa fie vorba de o sarcina care nu s-a fixat? Exista o alta cauza? Va rog sa imi raspundeti, sunt foarte dezorientata si nu ma simt pregatita inca sa merg la doctor. Trebuie sa precizez ca nu am copii, nu fac nici un tratament ... nimic.

Re: cheaguri in locul menstruatiei

Nu pot spune cu exactitate despre ce e vorba. Cheagurile pot apare si in cursul unei menstruatii normale,pot fi asociate cu prezenta chisturilor ovariene, anexitelor, fibroamelor, sarcina normala in primele saptamani(cand se implanteaza oul in uter),o sarcina extrauterina. Foarte bine poate fi vorba si despre o cistita hemoragica (ar trebuie sa usture in timpul urinarii). Ca sa stiti sigur despre ce este vorba ar tb facut un consult ginecologic ,o echografie abdomino-pelvina si o echografie endovaginala. Ce se poate face acasa inainte de a merge la medic este un test de sarcina. Multa sanatate!

menstruatie de 2 ori pe luna

acuma 10 luni am nascut o fetita am avut o nastere normala la 2 luni dupa ce am nascut am inceput sa iau anticonceptionale microgynon totul a fost bine pana acuma 2 luni cand am inceput sa am 2 ori mentruatie pe luna si nu stiu din ce cauza se poate din cauza anticonceptionalelor?tin sa precizes ca prima data am menstruatie normala care ma tine vreo 4 zile iar la vreo 2 sapt  am din nou dar este ca o scurgere de maro inchis care dureza cam 2 sau 3 zile la fel am patit si in aceasta luna va rog daca puteti sa ma ajutati cu un raspuns multumesc

Re: cheaguri in locul menstruatiei

Sangerarile intre menstruatii datorate consumului de Microgynon apar deobicei in primele 3 saptamani de la inceperea tratamentului cu acest contraceptiv. Scurgerile maronii pot fi datorate unor anexite, chisturi ovariene, fibroame, sarcina extrauterina, etc.... Cel mai bine este sa mergeti la un medic ginecolog pentru un consult ginecologic. Multa sanatate!