Termen cautat

Remedii naturiste pentru durerile de picioare


Autor: george

Durerea de picioare este o manifestare intalnita tot mai frecvent in ziua de azi. Astfel, ca urmare a traiului agitat sau a locului de munca, un numar mare de persoane se pot confrunta cu leziuni si contractii musculare la nivelul picioarelor sau a soldurilor.

Cauzele durerii de picioare

Cauzele durerii de picioare sunt:

  • contractii musculare involuntare;
  • oboseala excesiva la nivelul muschilor picioarelor;
  • exercitii fizice solicitante;
  • incordare musculara;
  • formarea unui cheag de sange;
  • vascularizare deficitara la nivelul genunchilor, soldurilor si a picioarelor;
  • deshidratare;
  • alimentatie deficitara;
  • lipsa calciului, vitaminelor si a unelor minerale precum potasiu in alimentatie;
  • dezvoltarea sistemului osos, in cazul copiilor;
  • anomalii tisulare;
  • stres;
  • leziuni ale sistemului nervos;
  • scaderea rezistentei si a energiei organismului ca urmare a muncii asidue;
  • supradoza de unele medicamente;
  • leziuni;
  • nivel scazut de colesterol;
  • artrita;
  • dureri osoase;
  • diabet;
  • stare de slabiciune;
  • obezitate;
  • probleme hormonale;
  • dureri la nivelul sistemului nervos;
  • afectiuni cutanate si afectiuni osoase;
  • tumori osoase.

Simptomele durerii de picioare

Durerea de picioare se manifesta clinic astfel:

  • contractii musculare;

  • durere de genunchi, solduri si picioare;

  • incapacitatea pacientului de a efectua acitvitati cu un grad mare de solicitare din punct de vedere fizic;

  • vascularizarea insuficienta a organismului.

Remedii pregatite acasa pentru durere de picioare

  1. Efectuati bai calde cu sare Epsom. Sarea Epsom este bogata in magneziu, motiv pentru care este considerata un remediu ideal pentru ameliorarea durerilor de picioare.
  2. Mentineti un echilibru intre volumul de munca prestat zilnic si orele alocate odihnei.
  3. Masati picioarele cu o pasta de lobelia.
  4. Masati picioarele cu otet. Otetul este eficient pentru ameliorarea durerii de picioare, controlul greutatii, arsurilor la nivelul pieptului, leziunilor la nivelul incheieturilor si respiratiei urat mirositoare. O alternatva la acest remediu implica bandajarea zonei dureroase cu o bucata de material inmuiata in otet.
  5. Consumati zilnic nuci.
  6. Masati picioarele usor folosind comprese calde.
  7. Masati picioarele cu ulei de mustar sau ulei de cocos.
  8. Uscati la soare cateva seminte de schinduf, timp de 4-5 zile. Dupa aceasta perioada amestecati frunzele de schinduf cu un pahar cu apa. Administrati acest remediu in fiecare dimineata.
  9. Masati picioarele folosind cateva cuburi de gheata.
  10. Aplicati la nivelul zonei dureroase un amestec de turmeric, lime si sare.
  11. Daca durerile de picioare se manifesta in timpul efectuarii exerctiilor fizice sau a unor activitati solicitante din punct de vedere fizic este recomandat sa consumati 1 pahar cu apa cu lamaie si putina sare.
  12. Daca durerile se datoreaza artritei este recomandat sa administrati un amestec din 2-3 catei de usturoi pisati si 1 pahar cu lapte caldut.
  13. Amestecati 1 parte camfor si 20 parti ulei de mustar. Lasati acest amestec la soare pana in momentul in care camforul se dizolva. Folositi acest remediu pentru a masa picioarele in fiecare zi.
  14. Fierbeti putina radacina de lemn dulce in apa si lasati aceasta infuzie pentru noapte. Acest remediu este eficient petru orice tip de durere.
  15. Masati zona dureroasa cu ulei de madhuca. Acest remediu este eficient cu precadere in cazul durerilor asociate reumatismului.
  16. Ardeiul este unul dintre cele mai eficiente remedii naturiste impotriva durerior, detinand efecte analgezice si dilatand vasele capilare. Acest lucru care capacitatea de a imbunatati circulatia sanguina.

Dieta pentru durere de picioare

  1. Beti in fiecare zi cel putin 8-10 pahare cu apa, pentru a va mentine organismul hidratat.

  2. Beti in fiecare zi cat mai multe sucuri de fructe.

  3. Introduceti in alimentatie produsele lactate ca branza, lapte, soia, nuci, salate de legume verzi si alte mancaruri bogate in calciu.

  4. Consumati morcovi, banane, nuci, mere, citrice, sfecla si struguri.

  5. Evitati alcoolul, zaharul in exces, fumatul precum si tutunul de mestecat.

Alte sfaturi cu privire la combaterea durerilor de picioare

  1. Efectuati exercitii fizice usoare in fiecare zi.

  2. Efectuati exercitii de stretching pentru picioare pentru a imbunatati circulatia sangelui la acest nivel.

  3. Exercitiile de yoga se pot dovedi benefice pentru ameliorarea durerilor de picioare.