Termen cautat

Remedii naturiste pentru pirozis


Autor: george

Pirozisul, cunoscut si sub denumirea de arsuri stomacale sau hiperaciditate, este o tulburare stomacala cu o frecventa tot mai mare in zilele noastre. Cu toate acestea, lasat netratat sau tratat necorespunzator, pirozisul poate duce la aparitia unor complicatii severe asa cum este obstructia sau ingustarea esofagului.

Cauzele pirozisului

Cele mai frecvente cauze ale pirozisului sunt:

  • obiceiuri alimentare nesanatoase;

  • odihna necorespunzatoare;

  • consumul unei cantitati mari de mancaruri picante si mancaruri grase;

  • fumatul;

  • indigestia.

Remedii pregatite acasa pentru pirozis

  1. Introduceti ghimbirul in alimentatia dumneavoastra zilnica. Deasemenea puteti consuma 2 cani de ceai de ghimbir sau capsule de 500mg pe baza de extract de ghimbir, in fiecare zi.

  2. Beti ceaiuri de menta, musetel, radacina de lemn dulce si iarba-matei. Indiferent de remediul pentru care optati se recomanda administrarea unei cani din ceaiul respectiv, seara dupa cina.

  3. Introduceti busuiocul sfant in alimentatia dumneavoastra zilnica sau mestecati 2-3 frunze de busuioc sfant in timpul episoadelor de pirozis.

  4. Aloe vera este la randul sau un remediu eficient pentru combaterea afectiunilor tractului digestiv si a esofagului.

  5. Beti zilnic 1-2 pahare de suc de papaya sau administrati capsule pe baza de papaya. Acest fruct contine enzime digestive si prin urmare combate cu succes pirozisul.

  6. Beti 1 pahar de lapte rece.

  7. Beti zilnic o combinatie de suc de cartofi cu orice tip de suc de fructe.

  8. Administrati un cub de jaggery (zahar brun, nerafinat, aflat in forma solida si compacta) pentru combaterea episoadelor de pirozis.

  9. Mestecati cateva migdale pentru combaterea episoadelor de pirozis.

Dieta pentru combaterea pirozisului

  1. Beti 8-10 pahare cu apa in fiecare zi.

  2. Evitati usturoiul, ceapa, piperul, varza si ridichile.

  3. Consumati legume cu frunze verzi, mere, pepene rosu si banane.

  4. Mestecati bine hrana si incercati sa nu mancati pe graba.

  5. Faceti o plimbare scurta imediat dupa masa.