Termen cautat

Vitamina B8 - ideala pentru unghii sanatoase


Autor: Anda Sabau
Imagini

Ai incercat o gramada de tratamente pentru intarirea unghiile fara niciun efect? Te-ai gandit vreodata ca fragilitatea unghiilor tale se datoreaza unei carente de vitamine, mai precis avitamineiB8?

Conform unui studiu efectuat la Universitatea Columbia, dr. Larry Hochman a descoperit importanta acestei vitamine in intarirea unghiilor. La 63% din cei testati s-a observat o imbunatatire considerabila a calitatii unghiilor, dupa ce li s-a inclus in dieta zilnica vitamina B8.Asadar, conform acestor teste clinice daca includeti vitamina B8 in dieta dumneavoastra pentru o perioada de 4-6 luni, unghiile nu se vor mai rupe si vor avea un aspect mai sanatos.

Aceasta vitamina o mai puteti gasi si sub denumirea de biotina sau vitamina H. Are rolul de-a regenera unghiile si de-a le fortifia. Atentie insa cand cumparati aceasta vitamina, este bine sa o feriti de razele soarelui si de un mediu alcalin, deoarece este sensibila.

Insa sa vedem o lista cu cateva alimente care va ofera aportul necesar de biotina pentruunghii sanatoase si rezistente.

  • Lactateprecum smantana, branza, zerul,laptele de oaie si capra sunt pline de vitamina B8.
  • Cereale precum ovaz, orez, secara, porumb si tarate.
  • Legume:pastarnac, spanac, ceapa, praz, conpoida, fasole, soia, mazare, ciuperci dar si castraveti.
  • Fructe: pere, mere, prune, coacaze, struguri, banane, agrise, avocado, catina.

Pentru a spori cantitateade vitamina B8din organism,alege sa consumi zilnic:

  • drojdie de bere (0,12 mg/100gr,)
  • galbenus deou crud ( 0,5mg/100gr)
  • taratede grau (0,4mg/100gr)