Termen cautat
Tip stire
E.g., 06/11/2021
Data stire

Afacerile Optical Network au crescut cu 36% in 2015, la 38 milioane lei


Autor: elena

Afacerile companiei Optical Network, operatorul lanţului de retail de optică medicală Optiblu, au crescut cu peste 36% în 2015 faţă de 2014 şi au ajuns la peste 38 milioane lei, a anunţat compania.

La creşterea afacerilor au contribuit semnificativ atât divizia de retail (+33%), cât şi divizia de distribuţie (+43%).

'Rezultatele anului 2015 sunt rodul unui efort conjugat şi de durata, orientat pe creşterea performanţei de ansamblu a firmei, efort ce a inclus acţiuni în zona investiţiilor în capitalul uman, în modernizarea şi extinderea semnificativă a platformelor de gestiune a datelor şi informatizarea forţei de vânzări, în programe de marketing şi comunicare, şi nu în ultimul rând în deschiderea de magazine noi şi modernizarea celor existente. Cea mai recentă deschidere a unui nou magazin în cadrul reţelei Optiblu a avut loc în decembrie 2015 la Craiova, în cadrul centrului comercial Electroputere Mall', a declarat Raluca Cimpianu, director executiv Optical Network.

Planurile pentru anul 2016 includ invesţii de peste 10 milioane lei în expansiunea diviziei de retail, prin deschiderea de noi magazine şi modernizarea unora dintre magazinele existente.

'Avem prevăzute noi programe de instruire a personalului medical, prin care le vom oferi acces angajaţilor la cursuri de perfecţionare, în ţară şi în străinătate, privind tehnici moderne de diagnosticare şi tratament, siguranţa sănătăţii clienţilor fiind promisiunea Optiblu. În 2016, vom continua să direcţionăm bugete însemnate de invesţii în dezvoltarea softurilor de gestiune a vânzărilor pentru divizia distribuţie, în dezvoltarea capacităţilor logistice, precum şi în extinderea capacităţilor de vânzare în mediul online, pentru a le oferi clienţilor noştri experienţe de vânzare complete. Obiectivul principal al companiei pentru 2016 va fi continuarea creşterii cu ritm accelerat. Ne propunem atingerea unui volum total de vânzări de 50 milioane lei, însemnând continuarea ritmului de creştere a afacerii cu peste 30 %, comparativ cu anul precedent ', a afirmat Raluca Cimpianu.

Optical Network a luat fiinţă în anul 2004, în prezent fiind liderul pieţei de optică medicală în România. Divizia de retail operează peste 30 de magazine în Bucureşti şi mari oraşe din ţară. De asemenea, compania deţine o divizie de distribuţie autorizată să comercializeze mărci consacrate de rame vedere şi ochelari soare, precum Hugo Boss, MaxMara, Missoni, Moschino, Tommy Hilfiger, Carrera, Polaroid, Converse, Cacharel, Pepe Jeans, Replay, Diesel, Pierre Cardin, Benneton, Ocean, Montini, Oliver, Life şi altele.

15-02-2016
Tip
Stiri interne