Muschii abdominali laterali


Stati intinsi pe spate, pe covorul medical, cu genunchii indoiti si talpile pe sol, in vreme ce mainile trebuie asezate deasupra cefei, tinand coatele indoite in exterior. Ridicati piciorul drept si pozitionati laba piciorului peste genunchiul stang. Din aceasta pozitie ridicati-va usor trunchiul astfel incat cotul stang sa ajunga la nivelul genunchiului drept. Reveniti la pozitia initiala si schimbati picioarele pentru a efectua acest tip de exercitiu si pentru cealalta parte. Repetati de 10-12 ori.
Stati intinsi pe o parte pe covorul medical cu trunchiul usor ridicat si palmele pe sol, tinand piciorul stang (piciorul de pe sol) usor indoit si piciorul drept (piciorul de deasupra) intr-un unghi de 120 de grade fata de trunchi. Din aceasta pozitie, expirati si ridicati piciorul drept cativa centimetri deasupra solului. Mentineti timp de 2-3 de secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-12 ori.
Stati pe sezut, pe covorul medical cu genunchii indoiti si talpile pe sol, trunchiul usor aplecat pe spate, iar mainile cu pumnii stransi si coatele indoite trebuie sa fie ridicate la nivelul barbiei. Din aceasta pozitie expirati si intindeti mana dreapta spre genunchiul stang sub forma unei lovituri, miscand in acelasi timp usor soldul in fata. Reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-12 ori pentru fiecare parte.
Stand intinsi pe spate, pe covorul medical cu genunchii indoiti si talpile pe sol, strangeti pumnii aducandu-i la nivelul pieptului. Expirati si din aceasta pozitie ridicati usor capul si indreptati mana dreapta spre genunchiul stang, sub forma unei lovituri. Inspirati si reveniti la pozitia initiala pentru a repeta aceasta miscare aducand pumnul stang spre genunchiul drept. Repetati de 110-12 ori.
Stand intinsi pe spate, ridicati genunchii intr-un unghi putin mai mare de 90 de grade si cu ajutorul gambelor si a labilor picioarelor sustineti mingea medicinala, in vreme ce mainile vor fi impreunate la spate, iar coatele indoite in exterior. Expirati si ridicati usor trunchiul, mentineti aceasta pozitie timp de 2 secunde si inhalati. Expirati din nou si incercati sa aduceti genunchii in dreptul fruntii, mentineti 2 secunde si reveniti in pozitia initiala. Repetati de cateva ori.
Stati asezati pe mingea medicinala cu spatele drept si talpile pe sol si din aceasta pozitie permiteti feselor sa alunece pana in momentul cand ajungeti sa va sprijiniti spatele de minge. Pozitionati mainile la spate deasupra cefei, expirati si ridicati trunchiul usor in fata ridicand in acelasi timp si genunchiul stang. Mentineti aceasta pozitie timp de 2 secunde, relaxati si repetati pentru celalalt picior pastrand o miscare continua.
Stand intinsi pe spate pe covorul medical, tineti genunchii indoiti si talpile pe sol, in vreme ce mainile sunt intinse pe langa cap iar cu ajutorul palmelor sustineti mingea medicinala. Expirati si din aceasta pozitie ridicati genunchii inspre piept iar simultan aduceti mainile sustinand mingea in fata pana in momentul in care aceasta atinge genunchii. Mentineti aceasta pozitie timp de 2 secunde, reveniti si repetati.
Stand intinsi pe spate pe covorul medical, cu genunchii indoiti si talpile pe sol, intindeti mainile pe langa cap sustinand cu ajutorul palmelor mingea medicinala. Din aceasta pozitie ridicati piciorul drept si tinand in continuare mingea medicinala incercati sa va ridicati trunchiul incordand muschii abdominali pana in momentul in care mingea atinge gamba. Mentineti timp de 2 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-12 ori.
Stand intinsi pe spate cu picioarele ridicate si genunchii indoiti intr-un unghi de 90 de grade fata de sol, pozitionati mingea medicinala pe gambe in echilibru. Expirati si intindeti usor picioarele in fata, avand in acelasi timp grija sa pastrati echilibrul mingii medicinale. Mentineti aceasta pozitie timp de 2 secunde, reveniti in pozitia initiala si repetati.
Stand intinsi pe spate cu picioarele intinse si usor ridicate de la sol, asezati mingea medicinala pe gambe in echilibru, in vreme ce coatele trebuie sa fie indoite in interior si palmele asezate pe cap. Din aceasta pozitie expirati si ridicati usor picioarele inspre abdomen pana in momentul in care genunchii ajung intr-un unghi de 90 de grade fata de sol. Inspirati si ridicati usor capul in dreptul genunchilor, incordand muschii abdominali. Mentineti aceasta pozitie timp de 2 secunde si reveniti in pozitia initiala.

Pagini

Subscribe to RSS - Muschii abdominali laterali