Muschii abdominali laterali


Asezati-va pe mingea medicinala cu talpile pe podea, mainile ridicate si coatele indoite astfel incat degetele sa fie asezate pe umeri. Din aceasta pozitie expirati si rasuciti-va trunchiul in partea dreapta fara a va misca insa si zona inferioara a spatelui. Mentineti 2 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati pentru cealalta parte.
Asezati-va pe mingea medicinala cu talpile pe podea si mainile pe solduri. Din aceasta pozitie expirati si miscati-va usor soldul stang in lateral, fara a va misca insa si restul corpului. Reveniti la pozitia initiala si repetati pentru cealalta parte.
Stand intinsi pe spate pozitionati picioarele pe mingea medicinala cu genunchii indoiti intr-un unghi de 90 de grade, in vreme ce mainile trebuie sa fie intinse pe langa corp si capul usor ridicat. Din aceasta pozitie expirati si intindeti picioarele in fata rostogolind mingea medicinala. Mentineti pozitia timp de 2 secunde si reveniti in pozitia initiala.
Stand intinsi pe spate pe covorul medical tineti picioarele ridicate si cu ajutorul gambelor si a labilor picioarelor sustineti mingea medicinala avand in acelasi timp grija ca mainile sa fie intinse pe langa corp. Inspirati si coborati picioarele pana cand acestea formeaza un unghi de 120 de grade fata de sol. Mentineti aceasta pozitie timp de 2 secunde, dupa care expirati si ridicati picioarele pana la nivelul capului. Mentineti pozitia timp de 2 secunde, inspirati si reveniti in pozitia initiala.
Stand intinsi pe spate pe covorul medical si avand picioarele ridicate sustineti cu ajutorul gambelor si a labilor picioarelor mingea medicinala (atentie insa ca spatele si mainile sa fie drepte). Expirati si aplecati picioarele spre partea stanga pana ajungeti la cativa centimentri fata de podea, inspirati si reveniti in pozitia initiala. Repetati acest exercitiu pentru cealalta parte, mentinand o miscare continua.
Pozitionati zona tibiilor pe mingea BOSU si tinand spatele drept incercati sa va ridicati usor pe coate pana in momentul in trunchiul dumneavoastra este paralel cu solul. Incercati sa mentineti aceasta pozitie cat mai mult cu putinta, pentru inceput stabilind un timp de 2 minute.
Pozitionati-va centrul spatelui pe mingea Bosu si indoiti genunchii intr-un unghi de 90 de grade. Din aceasta pozitie, tinand mainile la ceafa, incercati sa va ridicati trunchiul cat puteti de mult. Relaxati si repetati. Atentie insa ca in momentul in care va ridicati trunchiul sa nu impingeti cu mainile.
Stand in pozitie verticala asezati mana dreapta pe sold si ridicati mana stanga deasupra capului. Din aceasta pozitie aplecati-va trunchiul spre partea dreapta, impingand cat puteti de mult mana stanga in aceasta directie, pana in momentul in care veti resimti o usoara senzatie de intindere la nivelul muschilor oblici abdominali.

Pagini

Subscribe to RSS - Muschii abdominali laterali