Muschii umarului posterior (spate)


Target: muschii umerilor, gatului si muschiul trapez Pozitia initiala Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate si, tinand in fiecare mana care o gantera lasati mainile pe langa corp. Desfasurare exercitiu Din aceasta pozitie expirati si ridicati progresiv mainile pana in momentul in care acestea ajung la acelasi nivel cu umerii. Inspirati si reveniti la pozitia initiala pentru a repeta de 10 - 12 ori. Echipamente Gantere
Target: muschii umerilor Pozitia de inceput Stati in pozitie verticala cu picioarele departate astfel incat acestea sa fie la acelasi nivel cu umerii si tineti in fiecare mana cate o gantera ridicati mainile deasupra capului, la nivelul umerilor Desfasurarea exercitiului Expirati si ridicati mainile deasupra capului, pana in momentul in care coatele ajung in aceasi linie cu umerii. Inspirati si reveniti la pozitia initiala pentru a repeta de 10-12 ori. Coatele trebuie sa fie indoite intr-un unghi de 90 de grade. Echipamente Gantere
Target: muschiul deltoid Pozitia initiala Tineti picioarele alipite si trunchiul aplecat in fata intr-un unghi de 90 de grade, in vreme ce in fiecare mana trebuie sa tineti cate o gantera. Desfasurare exercitiu Din aceasta pozitie ridicati usor mainile pana in momentul in care acestea ajung la nivelul umerilor. Mentineti timp de 2-3 secunde, expirati si reveniti la pozitia initiala pentru a repeta de 10-12 ori. Echipamente Gantere
Target: muschii spatelui, cvadriceps, deltoizi si triceps Pozitia initiala Stati pe covorul medical, pe sezut cu picioarele alipite si intinse in fata, in vreme ce trunchiul trebuie sa fie sustinut cu ajutorul mainilor, avand coatele indoie intr-un unghi de aproximativ 90 de grade. Desfasurare exercitiu Din aceasta pozitie incercati sa va ridicati usor trunchiul si coapsele cativa centimetrii de la sol. Mentineti timp de 30 de secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati intre 1-3 minute. Echipamente Covor medical
Target: muschii pectorali si deltoizi Pozitia initiala Pentru efectuarea acestui exercitiu este nevoie de 2 persoane, ambele stand in pozitie verticala cu picioarele usor departate. Persoana din fata trebuie sa tina mainile la spate, pozitionand pumnii in palmele celei de-a doua persoane (cea care va sta in spate). Desfasurarea exercitiului Din aceasta pozitie, persoana din spate trebuie sa ridice mainile amandurora pana in momentul in care acestea ajung la nivelul umerilor. Mentineti timp de 2-3 secunde si reveniti la pozitia initiala. Schimbati pozitia cu...
Target: muschii pectorali si deltoizi Pozitia initiala Stati pe covorul medical cu fata spre sol, tinand palmele pe covor si coatele indoite, sprijinindu-va in acelasi timp pe degetele de la picioare. Desfasurare exercitiu Din aceasta pozitie inspirati si ridicati-va usor greutatea corpului, cu ajutorul muschilor abdominali, avand grija ca spatele sa ramana drept. Expirati si aplecati trunchiul spre sol pana in momentul in care coatele sunt indoite intr-un unghi de 90 de grade. Efectuati 2 seturi de cate 10-12 repetitii. Echipamente Covor medical
Target: muschii deltoizi Pozitia initiala Stati in pozitie verticala cu picioarele departate astfel incat sa fie la acelasi nivel cu umerii si tineti mainile intinse in lateral. Desfasurarea exercitiului Din aceasta pozitie efectuati miscari mici, circulare cu mainile avand in acelasi timp grija ca acestea sa ramana intinse. Dupa cateva repetitii incercati sa mariti progresiv circumferinta cercurilor descrise.
Target: muschiul deltoidul posterior Pozitia initiala Stati in pozitie verticala cu mainile pe langa corp si picioarele departate in asa fel incat sa fie in aceasi linie cu umerii. Desfasurare exercitiu Ridicati mana stanga si indoiti cotul astfel incat palma stanga sa atingeti centru coloanei vertebrale, in vreme ce cu mana dreapta este necesar sa presati usor in jos mana stanga. Mentineti timp de 10-12 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de cate 2 ori pentru fiecare parte.
Stati in pozitie verticala cu picioarele alipite, spatele drept si mainile intinse usor in fata, tinand cate o gantera in fiecare mana. Din aceasta pozitie inspirati si ridicati mainile la nivelul umerilor, avand in acelasi timp grija sa nu indoiti coatele. Mentineti timp de 2-3 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-12 ori.
Stati in pozitie verticala cu picioarele departate in asa fel incat sa fie in aceeasi linie cu umerii, asezati-va talpile pe mijlocul cordoanelor elastice si tinand mainile pe langa corp apucati fiecare maner al acestora. Expirati si ridicati usor mana dreapta in fata pana la nivelul umerilor. Mentineti timp de 2 secunde, inspirati si reveniti la pozitia initiala, pentru a executa aceasta miscare si pentru cealalta mana. Repetati de 10-12 ori.

Pagini

Subscribe to RSS - Muschii umarului posterior (spate)