Muschii umarului anterior (fata)


Target: muschii umerilor, gatului si muschiul trapez Pozitia initiala Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate si, tinand in fiecare mana care o gantera lasati mainile pe langa corp. Desfasurare exercitiu Din aceasta pozitie expirati si ridicati progresiv mainile pana in momentul in care acestea ajung la acelasi nivel cu umerii. Inspirati si reveniti la pozitia initiala pentru a repeta de 10 - 12 ori. Echipamente Gantere
Target: muschii umerilor Pozitia de inceput Stati in pozitie verticala cu picioarele departate astfel incat acestea sa fie la acelasi nivel cu umerii si tineti in fiecare mana cate o gantera ridicati mainile deasupra capului, la nivelul umerilor Desfasurarea exercitiului Expirati si ridicati mainile deasupra capului, pana in momentul in care coatele ajung in aceasi linie cu umerii. Inspirati si reveniti la pozitia initiala pentru a repeta de 10-12 ori. Coatele trebuie sa fie indoite intr-un unghi de 90 de grade. Echipamente Gantere
Target: muschiul deltoid Pozitia initiala Tineti picioarele alipite si trunchiul aplecat in fata intr-un unghi de 90 de grade, in vreme ce in fiecare mana trebuie sa tineti cate o gantera. Desfasurare exercitiu Din aceasta pozitie ridicati usor mainile pana in momentul in care acestea ajung la nivelul umerilor. Mentineti timp de 2-3 secunde, expirati si reveniti la pozitia initiala pentru a repeta de 10-12 ori. Echipamente Gantere
Target: muschii spatelui, cvadriceps, deltoizi si triceps Pozitia initiala Stati pe covorul medical, pe sezut cu picioarele alipite si intinse in fata, in vreme ce trunchiul trebuie sa fie sustinut cu ajutorul mainilor, avand coatele indoie intr-un unghi de aproximativ 90 de grade. Desfasurare exercitiu Din aceasta pozitie incercati sa va ridicati usor trunchiul si coapsele cativa centimetrii de la sol. Mentineti timp de 30 de secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati intre 1-3 minute. Echipamente Covor medical
Target: muschii pectorali si deltoizi Pozitia initiala Pentru efectuarea acestui exercitiu este nevoie de 2 persoane, ambele stand in pozitie verticala cu picioarele usor departate. Persoana din fata trebuie sa tina mainile la spate, pozitionand pumnii in palmele celei de-a doua persoane (cea care va sta in spate). Desfasurarea exercitiului Din aceasta pozitie, persoana din spate trebuie sa ridice mainile amandurora pana in momentul in care acestea ajung la nivelul umerilor. Mentineti timp de 2-3 secunde si reveniti la pozitia initiala. Schimbati pozitia cu...
Target: muschii pectorali si deltoizi Pozitia initiala Stati pe covorul medical cu fata spre sol, tinand palmele pe covor si coatele indoite, sprijinindu-va in acelasi timp pe degetele de la picioare. Desfasurare exercitiu Din aceasta pozitie inspirati si ridicati-va usor greutatea corpului, cu ajutorul muschilor abdominali, avand grija ca spatele sa ramana drept. Expirati si aplecati trunchiul spre sol pana in momentul in care coatele sunt indoite intr-un unghi de 90 de grade. Efectuati 2 seturi de cate 10-12 repetitii. Echipamente Covor medical
Target: muschii deltoizi Pozitia initiala Stati in pozitie verticala cu picioarele departate astfel incat sa fie la acelasi nivel cu umerii si tineti mainile intinse in lateral. Desfasurarea exercitiului Din aceasta pozitie efectuati miscari mici, circulare cu mainile avand in acelasi timp grija ca acestea sa ramana intinse. Dupa cateva repetitii incercati sa mariti progresiv circumferinta cercurilor descrise.
Target: muschii deltoid anterior si triceps Pozitia initiala Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate si mainile incrucisate in fata. Desfasurare exercitiu Din aceasta pozitie asezati palma stanga peste cotul drept si incercati sa intindeti mana dreapta spre partea stanga. Mentineti timp de 10-15 secunde si repetati de cate 2 ori pentru fiecare parte.
Stati pe covorul medical cu fata spre sol sprijiniti-va greutatea corpului pe degetele de la picioare si palme (picioarele trebuie departate in forma de V). Din aceasta pozitie ridicati mana stanga si pozitionati-o pe coapsa, apoi indoiti cotul drept pentru a va apropia trunchiul de sol, dupa care expirati si ridicati-va pana in momentul in care mana dreapta este intinsa. Repetati de 2-5 ori.
Stati in pozitie verticala tinand picioarele usor departate si tinand cate o gantera in fiecare mana ridicati mainile inspre tavan avand coatele indoite intr-un unghi de 90 de grade. Din aceasta pozitie expirati si inclinati mainile in fata pana in momentul in care acestea ajung la acelasi nivel cu umerii. Mentineti timp de 2 secunde, inspirati si reveniti la pozitia initiala. Repetati de 10-12 ori.

Pagini

Subscribe to RSS - Muschii umarului anterior (fata)